• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

Vad duktiga ni har varit! Själv känner jag mig också lite duktig, faktiskt. Har gjort dagens program, plus situps (dock bara 2*12 ), och jag klarade nästan 5*2 "riktiga" armhävningar! ...Sista ville sig inte riktigt, men 5+4 iaf. Fick tipset av älskling, att när jag märkte att jag klarade EN på tårna, att fortsätta varje dag så skulle jag snabbt klara fler och fler. Och det stämde ju. *glad*

Och så har jag städat hela huset, det är ju lite extra. Bara mattskakning kvar.

Här kommer veckans mått:

Mage/midja: 94 cm (-1,5!)
    Mage - rundaste stället: 101 cm (glömde skriva förra veckan, men det var 102/103 cm nånting)
    Lår: 59,5 cm (ingen förändring där)
    Bust: 106 cm (inte här heller)
    överarm: 34 cm (eller här)

Nu ska jag ta itu med mattorna...

• ThereseLaurin

halloj!!

Har fått paketet från ellos idag =) fan jag kan ju ha 38/40 känns helt underbart och det sitter ointe som nå korvskinn heller =) vart riktigt snygg om jag ska vara ärlig =) är jätte nöjd med allt förutom att ena byxorna var flecce vilket jag inte trodde..men tycker att de vart bra ändå =) Sen till dessa bhar båda försmå =( jag är optimist och trodde verkligen jag skulle kunna ha c men icke =( så nu har jag kanske 30 bhar som jag inte kan ha =( och många är oanvända =( tur att man har en syster =) men jag tycker att d känns för stort ibland...och vill ju ha b jag.. Suck

• Våra Liv

tjollahopp!
    nu har jag stortränat idag´!
    först ute o gått 5 km spåret så det blev sammanlagt 6.5km rask takt med stavar! det tog mig 65 minuter o gå!
    När jag kom hem körde jag 20 min pilates med.
    har kommit fram til att ja inte kan göra ryggrullningarna odm är onda för mig dom bits! nej mn svanskota sticker ut så jag får pain in my ass bokstavligt talat då...
    så jag ör alla andra övningar så nu lärjag ha grym träningsvärk imogron igen hehe fan vad gött

• Sus69

Ohhhh vad alla har vart duktiga idag!

Tror ni jag kommit nån vart med städningen då?!? INTE!!!!
    Men Hann med Jysk.. Köpte lite saker så nu ska här bli jul...

• Sus69

*suckar tungt* Och så var man ner med handen i knäcklådan igen... åt ännu fler denna gång...nu har jag världens ångest!! Vad har jag för fel i min skalle!?!?

• ThereseLaurin

marsmamma. du har ju kommit en bra bit på vägen som erkänner det för dig själv =) är super bra ju =)
    sen kommer nästa steg att ta sig förbi hjärnan och lura den =) dte kommer snart =)

• ThereseLaurin

2005-11-16 2005-11-25 2005-12-02 2005-12-09 2005-12-16 resultat
    Marsmamma 101.,4 100,1 100,4 99,1 98,4 -2,6
    Theresa1 knä:39 71,5
    Therese 79 77,5 77,5 76,5 76,5 -2,5
    Thussen 78,4 76,9
    blondinen 83 83 83 81
    Annabe 77,5
    Josean str 44
    Sarah81 103
    Angel 60 grav
    malin 81,7 82 82.4 81,9 79.9 -1,8
    nova 87,5
    emmamaria 63 62 61 60,5 -2,5
    bonadea 68,3 67,5
    madelen84 63,8
    våra liv 95 94,2

• ThereseLaurin

äh den kunde inte ta emot kalkylprogrammet =( ska lösa det på nå annat vis då=)

• Malin1976

Men det ser ju ut som vi alla minskat och det är ju huvudsaken!!

Sitter med mitt andra glas vin nu... Det är ju så gott till maten å Peter ville inte ha mer ur flaska så jag fick offra mig på ett andra glas... Suck! Onödigt ju!! Ändå hällde jag över till min burk som jag har i frysen där jag sparar vin till såser.
    Men simmade 1 km idag i snabbt tempo, jäklar vilken skillnad det kändes i låren!

• ThereseLaurin

Malin: va härligt =) ja jag får tyvärr inte till det..ända lösningen är att lägga upp på alicias hemsida, men då måste alla godkänna det först...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)