• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

marsmamma: ne inte för dig =) för mig kostar ju bensinen... ja ja nu måste jag gå på dass innan det händer en olycka... sen blir det lite tvätta och dona,..ha en bra dag alla så kommer jag med resultaten ikväll=)

• idiotblondinen

Theresa1: Mycket bra! *berömmer*

Marsmamma: Duktigt! Visst känns dagen "räddad" nu?

TL: Bra att du gjorde situps!

Weee... Då ska jag inom Jysk idag då. Om jag får låna pengar av mamma. Om dom nu "felaktigt" betalar ut underhåll till oss denna månaden så ska vi fan sprätta upp det med. *trotsig, tramsig och omedgörlig*

• alarik82

jippi, hittade äntligen en kompis som ville komma med mig å styrketräna 30 min å boxercise 45 min. nått specialpass dom hade ikväll... fast honkompisen jag har med mig å ju såååå mycke duktigare än mig....
    ¨usch snart ska ja in till stan å handla å greja *jobbigt*

• Malin1976
    Så roligt ni har haft det här och vad duktig ni är som tvingar varandra att träna!!

:-P Och vad alla har varit duktiga hela veckan, det har visat resultat!!

Själv har jag legat i förhandling när ni haft så roligt. Sambon ska upp till fjällen och jobba å ville ha mitt godkännande. Därför var jag helt nere igår för just nu orkar jag inte vara själv, och över jul och nyår dessutom! Kommer iof hem på helgen... Iaf frågade jag vad jag får för kompensation, jag kan inte bara lägga mig ner å slappa med Vilmer hemma, eller spela tv-spel som Piggelin skulle ta med sig... Så Peter frågade vad jag ville ha då... Bestäm du sa jag.... -Blir en utlandsresa själv bra? frågade han!!

Skoja ni att jag höll på att falla ner på golvet! Han må ju vara galen! Så pengar finns på mitt konto numen jag sparar dom till våren/sommaren! Mer peppning att gå ner i vikt för! Sen frågade han vad jag hade tänkt mig för kompensation... Tja, ca 500kr/vecka sa jag. Då ville han byta, men tji fick han!!

Så nu när jag vet att några av er har problem med er ekonomi åså så känner jag mig så otroligt ytlig och bortskämd men jag blev bara så himla glad att jag måste dela med mig.

Ska åka iväg å simma också om en stund för att njuta totalt! Ska fortsätta med mina bars en vecka till å se om om det ger samma resultat på vikten!

• Sus69

IB: Japp dagen är räddad!

Malin: Det där ska jag oxå ta upp nästa gång Anders ska iväg på jobb!

Nej nu måste jag göra lite nytta här hemma, hörs nog senare!

kram Sussi

• Malin1976

Just det ja Blondinen... Ja att komma under 80 känns som en stor seger fstän det "bara" var med 100 gram! Spännande att se om du klarar det ikväll...
    Jag åt ju pastasås häromdagen med något cremefraiche-liknande för det är så gott! Vi måste ju få unna oss lite granna, må inte dåligt av det du åt igår inte! Du kämpar ju stenhårt hela tiden!!

• Malin1976

Prova det Marsmamman! Peter jobbar ju borta på sommaren när han kör grävmaskin så det känns inte bra att han ska bort nu också när han kör timmerbil så därför ville jag ha kompensation. Tänkte typ unna mig en behandling eller liknande men det blev så mycket bättre!!

• Malin1976

Nä, jag måste packa väskan med bikini å handdukar å frukt å grejer nu.

Kikar in i kväll å se hur det gått för oss!!

Ha det bra allihop!!

• idiotblondinen

Malin: Det låter ju skitbra! Ja, jag är också nyfiken på om vågen visar under 80... Men jag tror faktiskt inte att den gör det. Vet inte varför, men jag känner det på mig... Aja, det kan inte gå helt galet iallafall.

Marsmamma: Bra!

• Våra Liv

hej hopp!
    har kommit hem från skit glukosbelastning men allt gick bra.
    gick på efterkotroll med o har fått preventivmedel så snart blir det extra träning i sängen
    sitter här o matar lillen sen ska det ut o röras på mig
    ska se om jag orkar gå 5:an idag annars får jag ringa bärgningshjälpen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)