vikt...peppningstråd =)
är såå jävla besviken på mig själv....fattar inte hur dum man får vara... vill ju inte vara tjock resten av livet ju..SKÄRPNING...!!!!!
är såå jävla besviken på mig själv....fattar inte hur dum man får vara... vill ju inte vara tjock resten av livet ju..SKÄRPNING...!!!!!
katarina: ne en hel påse var det inte tack och lov kanske i tredje del...fan jag får ju inte i mig nå mycke nu för tiden det är ju i alla fall bra=) mår såå illa att jag får kvalvningar...hua sitter och rapar som värsta toket...
emmamaria: ja jag har kräkts upp det förut men det är så att jag kräker sen allt jag äter lätt hänt bulimi..därför vill jag inte kräkas upp det om du förstår
fanb i morrn är det ju vikt..fy va jobbigt jag kommer att ligga på plus alltså
blondinen: jjo jag har testat grönsaker..men jag köper ju inte hem chips utan skickar sambon då suget är på...dum i dumma mig... sen kan ju han ka mitt i natten med då han har nycklarna på statoil inte bra =(
men hamburgarna är inte så onyttiga utan det du har på?? eller har jag helt fel?? är de stkta i olja är det ännu bättre =)
hur månag points får du äta per dag???
oj de var ju inte mycket till övers då... men det går ju bättre i morrn =)
ranch finns ingen godare =) fast beror ju också på vilka chips man har man väljer ju efter dem =)
gomrogon alla !!
Blondinen::: hehe skäll inte på mig nu=) är ju inte ute och går..men det är för att jag ska ut och gå med mamma på eftermiddagen =)
Min vikt står på samma 77.5
Grattis bondea =)
ska fylla i vikterna nu =)