Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

nova klart du kommer lycka till =)

• ThereseLaurin

malin: hehe ne det var dte inte =) kan inte säga vart de var då jag fick panik och smet...vet att det var jävligt´dumt gjort av mig...men det vart ju inget på den andra bilen..men skäms och känner mgi dum som fan

förresten nu är det bestämt att de ska till strandliden den 9 januari om du inte visste =??

• ThereseLaurin

Malin: ja justja på måndag var det..men jag har jobbat där så jag vet ju hur det ser ut..måste man gå ändå?? sen hur ska de göra med dörrarna?? de får väl inte låsas?? och det är sjutdörrar ju

• ThereseLaurin

sob gott malin =)

Theresa: ne då ska man inte ha våg=9 fast jag är ju likadan men kan inte göra mig av me vågen då skulle jag döööööö

• ThereseLaurin

Thussen: ja jag har saknat dig =) men hoppas ni får till det i helgen =) Va kul att du har gått ner =) bra kämpat

Halloj en ny dag gryr..har gått bra än så länge haha dagen har ju knappt börjat men ändå =) blir ju glad början i alla fall =)

Har inte riktigt tänkt ut va jag ska göra ida, men vet att jag måste städa...fattar inte tycker jag inte gör annat än att städa snart men det blir ALDRIG städat ändå...fast det är ju klart jag är en hemlig pedant haha.....svårt att förklara riktigt men men....ni får fantisera ut det själva .....

Funderar på en promenad men känns inte att ha den orken idag..då jag var borta hela dagen igår känns det som om jag vill vara hemam lite granna också.... fan det är ju full rulle hela tiden så här innan jul....

hoppas de går bra för er med =)

• ThereseLaurin

förresten har lagt till dig på msn emma maria =)

• ThereseLaurin

emmamaria: ja på natten så tänker man mycket =) jag tänker också massa saker som jag inte kan hålla men det håller oftast ett tag =)

• ThereseLaurin

marsmamma jag har en motioncykel..använder den med men har du problem me knäna rekomenderar jag den inte..ha den framför tvn så rinner tiden iväg=) brukar ha vissa program jag cyklar till=)

skulle cykla nyss men gav upp efter sju min då barnen bara klängfde så får bli till kvällen då micke e hemma=)

• ThereseLaurin

shit va ont i magen jag har=( har vräkt i mig chips och godis...fan nu halkade man dit igen =( men men får ta nya tag i morrn..men sen på lördag är det ju julbord =( fan ingen bravecka dettainte-... det är när sambon är hemma de går åt helvete =(

• ThereseLaurin

funderar på att sätta mig på cykeln ett bra tag..nån som vet hur länge man måste cykla för att få bort en del av de jag käkat??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)