Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Theresa: bra så du inte blir deppig menar jag =) det är ju ingenting du gick över 0)

• ThereseLaurin

marsmamma: nu vart jag nyfiken va du menade med sista inlägget till theresa=9 va snackar du inte om utanför här=9 jag är otroligt nyfiken person.. aha ja hästar är så goa och bra motion =)

• ThereseLaurin

Theresa: va bra =) ja man tror man äter nyttigt men tji fick man..jag åt sån där ica musli med jordgubbar förut sen kollade jag pointsen i ww då slytade jag äta dem illa kvickt

• ThereseLaurin

marsmamma: aha då förstår jag =) ja malin är ju min älsta tjejs dagsifröken... så vore ju gansla pinsamt om man berättade för folk hit och dit =)

• ThereseLaurin

gonatt sobv gott =)

ska ta och sova jag med ha det bra alla

• ThereseLaurin

nova: klart att det är okej::förklara gärna vad det är för nårt du skulle göra eftersom man inte får väga för mycket =)

• ThereseLaurin

halloj!!
    Ska ta en sköön duch..om det finns varmvatten annars blir ju inte duchen spp skönd...sen ska jag med stora tjejen på dagis..sen en promenad ....ha det bra idag...kikar in senare ikväll

• ThereseLaurin

justja vikten =9 vägde mig innan jag duchade =) är riktigt glad =) 77.5 kilo =)

Så är Jälvigt nöjd..håller tummarna attt det gått bra för er andra också....
    Ska ta mina mått senare idag då jag e för lat för att gå ner efter måttbandet

• ThereseLaurin

Mrasmamma: skita bra ju =) de fletsa väger sig på morgonen man väge roftast mindre då..men vikten stämmer ju sååå GRTATTIS =) skit bra jobbat =)

• ThereseLaurin

Malin: det var ju bra i överlag som sagt =) skriver in gensat =) ananrs glömmer jag dte bara =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)