vikt...peppningstråd =)
blondinen: hehe gillar att sjkrämmas jag =) ja dte smakar ju nästan som godis med så ...klart en snart treåring tror att det är godis =)
Ja jag skulle behöva städa med. så ska försöka med det tror jag....
blondinen: hehe gillar att sjkrämmas jag =) ja dte smakar ju nästan som godis med så ...klart en snart treåring tror att det är godis =)
Ja jag skulle behöva städa med. så ska försöka med det tror jag....
yessssssssssss fick just veta i en annan tråd att vi med två barn får 900 extra från fk den 20 dec =) känns bra =)
hehe sitta mor väggen som på en stol är en bra övning..men ack så jobbi...Fast när vi gick i nian var jag bäst av alal tjejerna och nästbäst av killarna =) sug på den ni =)
Malin: ja 900 hundra är ju en del faktiskt väl behövda med för den delen =)
Hur går det för er idag?? här går det bara bra =) tack och lov....
aha..ja jag provade viktväkra flingor med fillkorn natruell..de var helt okej faktiskt vart förvånad =)
sen slank det i mig tv å falukorvskivor råa då...men men...får cykla lite extra länge ikväll då =)
malin: japp man byter ut nutrilett mot en ellr flera måltider till och med alla om man vill....är ett säkert sätt att gå ner enligt mig men en del menar att man går upp igen..men det har inte jag gjort av allla mina nutrilett jurer..... däremot äppelcidervinäger där har jag gått upp igen då jag testade det..så det tcker jhag inte är någon hit =)
Fl har vart nerstängd ett bra tag...ingen som vet varför???
Ska ut och gå idag strax men ska ju sjussa alexandra på dagis först...sen ska vi till en kompis och sen så fyller alexandras enda kusin år..så är full rulle idag...e sååå jävla less på sånna här dagar ,men men
halloj alal har strö läst lite då ni har skrivit på som tusan =)
Välkommen bondea=)
Här har vi vart på nästan två timmars promenad idag och käkat nutrilett mest hela dagen=) vart kycklingsallad till middag och sen en tårtbit då alexandra och alicias kusin fyller år..ville inte säga nej då jag ALLTID gör det annars...
ska kika på länken katarina =)
jag kör nutrilett och sunt förnuft =)
tjenare katarina =)
ja jag är som sagt 155 kortast i gänget skulle jag tro =)
japp de gör vi =)
idiotblondinen: 83 - 161
ThereseLaurin:77.5-151
nova och katarina tackar..jag är disträ idag tack för att ni har huvudna på skaft =) backade till och med på en bil idag ASG..klantarsel jag e