• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Ännu mer käka i kväll..*suck* Vi var bortbjudna på mat.. Tar nya tag i morgon!

Sov sött alla!

Kram Sussi med ångesten..

• Sus69

God morgon vännerna i cyberspace!

Ännu en ny dag med nya utmaningar! I morse när jag vaknade så låg jag och funderade på hur jag skulle lyckas att hålla mig borta från godsaker.. Kom då på den briljanta idén att varför inte koka grönsakssoppa, att käka när suget sätter in?!?! Vad tror ni? Vv har ju en soppa som man kan koka..

Har iaf kommit så långt i mina tankar att ska naturdietmetoden funka på mig, så behöver jag äta mat mitt på dan! Det är ju nu när vi har vart bortbjudna på mat, som jag har halkat dit! Klarar inte av bara naturdiet hela dagen och sen mat på kvällen! Då åker jag dit på godsaker istället!
    Så idag ska här kokas soppa!

Och städas..

• Sus69

Varför vilse IB?

Nova: Jag ska oxå lyckas bättre idag än igår!

• Sus69

emmamaria: Du kanske inte måste äta upp hela på en gång?

• Sus69

Ja visst är det konstigt? jag kan inte ha nåt hemma för då kan jag inte låta bli!
    Men nu håller jag på att koka grönsakssoppa, som jag kan äta när jag känner suget komma smygande.. Får se om det hjälper..

• Sus69

IB: Är vi inte alla i en liten svacka??? Det är nog julen som suger musten ur en.. Men vi är ju ett bra gäng, så vi håller oss fast i denna tråd, så löser sig allt förr eller senare!

• Sus69

God morgon!

Tack Theresa för återupplivningen..

Skötte mig skapligt igår, fast det var dålig aktivitet här!

Vi har snö här nu.. Tänk om det kunde få ligga kvar till jul!

Idag SKA det städas! Hörs senare!

• Sus69

Bra blondinen att du mår bättre idag! du har ju varit en enorm peppare, så nu FÅR du inte ge upp! Vi behöver dig!

• Sus69

Städningen går inge vidare, hur sjutton ska man få inspiration till det?!?!
    Varför har alla andra så fint hemma hos sig, men inte jag..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)