vikt...peppningstråd =)
Näää ni tjejer, nu ska jag krama kudden..
Sov gott alla!
Kram Sussi
Näää ni tjejer, nu ska jag krama kudden..
Sov gott alla!
Kram Sussi
Hej!
Ni är lika flitiga som vnligt med skrivandet! Blir ju bara så jobbigt att läsa igen..
Här har det promenerats idag ca 5km..
Theresa: Du är absolut ingen drygfia!
TL: Jag är klar med julklapparna.. Pyntandet blir inte så mycket med.. När jag separerade för ca 4 år sen , så lämnade jag nästan allt till exet! Så jag har faktiskt inte så mycket pynt! Tänkte nog passa på här när dom rear ut det, men hitills så har jag tydligen skjutit på det.. men en gran( som står färdig klädd i källare, JA det är sant!!!!) och stakar i fönstrena har vi iaf!
Ärligt, så är jag inte så förtjust i julen, tycker mest det är stressigt och en massa måsten! Fast jag försöker bjuda till lite för barnens skull..
VL: Usch så jobbigt för dig/er!
Skickar lite styrkekramar!
Gör det VL, gå så du blir riktigt varm! Så känns det nog lite bättre sen..
IB: Om jag det visste, alltså varför jag bara stoppar i mig..
Men jag ska notera i boken, precis som Nova skrev knäck&kola= spyfärdig!!!
Nova: Bravo!!!
Theresa1: Har du druckit tillräckligt med vatten? Hur mycket har du ätit idag då?
God morgon alla!
Lika mycket som vanligt att läsa igen..
VL: Tycker du lika bra om Pilatesen som jag???
Ska strax köra igång med den!
I kväll ska jag å julbord, ska försöka att inte smälla i mig för mycket utan lagom... Blir naturdiet hela dagen som kompensation!
Springer i tvättstugan gör jag oxå.. efter Pilatesen ska jag nog ta en kvart på cukeln oxå.. Så hurtig man låter då!
Ska tilläggas att jag SKA INTE äta nån knäck och kola idag!!!!!!
Cykeln ska det ju stå!
Så Pilates avklarad och 17min (ca6km) på cykeln.. Nu ska det bli skönt med en dusch..
Tror ni jag kan äta julbord med gott samvete nu?
IB: Men havregrynsgröt är ju gott! Lika så knäckebröd med kanske lite aromat på..*mums*
Håller med Theresa1, frukost måste du äta! Viktigt!!!
Strax tillbaks, ska duscha och göra i ordning min naturdiet!