• Sus69

vikt...peppningstråd =)

IB: Usch vad tungt! Har du bra kontakt med din familj?!?! (är inte meningen att vara nyfiken!) Tänkte att du kanske kunde få lite hjälp därifrån..
    Vi finns iaf här om du behöver t ex prata..
    Skickar lite styrkekramar till dig!

• Sus69

Fy F*n! Här gnäller jag att det gått åt alldeles för mycket pengar ett tag,(julklappar och så)får nästan ångest för det! Jag borde faktiskt skämmas! Allra helst när jag får höra hur du har det IB! Du är då en fantastisk människa, jag skulle aldrig ha kunnat gissa att du har en så tung period just nu.. Du ser ju allt så positivt annars.. Det här fixar sig säkert! ( svårt att riktigt veta vad jag ska säga för att muntra upp dig!)
    Men allt löser sig förr eller senare!
    Kram

• Sus69

Skönt IB att du känner dig lite bättre!

Idag mår jag som Theresa gjorde igår.. Mår illa osv... Så för mig funkar naturdietkuren bättre när jag äter ordentligt mitt på dan! Men det är ju inte så många timmar kvar innan jag får julmat.. Förresten så har jag även tagit ½ timmes promenad.. Det ni! Nu har det slagit slint alldeles i mitt huvud, ser varja chans till att röra mig! Får ta tillvara det, imorgon kanske jag inte har lust alls.. Men då får ni sparka mig därbak!

• Sus69

Här var det dött!

Hemkommen från julbordet.. Gick sådär! Vräkte inte i mig men åt lite godis och chokladmousse som efterätt.. Fast inga mängder
    Så i det stora hela är jag rätt så nöjd med mig själv! Få se vad vågen och måttbandet säger i morgon!

Nää kudden kallar!

Sov sött alla!

Kram Sussi

• Sus69

Så glad jag blir för din skull IB! Skönt att få lite avlastning! Städa är aldrig kul, men ändå härligt när man är klar! För hur det än är så mår man bättre när man har städat omkring sig!

• Sus69

God morgon!
    Bra jobbat Malin!

Här kommer min rapport!

Vikt: 98.4kg ( -0.7)

16/12-05
    Midja:105(-1/-10)
    Navelhöjd: 121
    Stuss:118
    Knä:40(-1/-1)
    Arm:37(-2)

Hmmm vägde mindre i går.. men var ju på julbord igår.. fast jag tyckte jag skötte mig skapligt så fastnar kg ändå på mig!

• Sus69

IB: Ja det får bli att röra sig mer idag, trots att jag tänkt att vila lite idag! Tog ut mig ganska bra i går..

Spännande med månadsrapporten!

• Sus69

Ja hmmm svårt detta!*ler* Jag känner att inspiratonen att röra på sig finns inte; HJÄLP!
    Nä IB, sparka igång mig, annars blir det inte av!

Bra jobbat Emmamaria

• Sus69

Sit-ups är inte min starka sida.. du blir ensam.. jag kör en stund på cykeln och sen mitt pilates program, det blir bra va?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)