• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

God morgon tjejer!
    Igår var jag med om en otroligt häftig grej! Tog bussen upp till sambon i fjällen och följde med på timmerbilsjobb. I mörkret med 8extraljus å snön lyste vit... Sååå fint!!
    Iallafall så kom vi och åkte i skogen och helt plötsligt kom det en tromb och blåste framför oss på vägen en bit! En lite söt en, har aldrig sett något liknande förut!

Nåja, läste simprogrammet som Theresa lämnat länk till. Shit! Ska man kunna simma annat än bröstsim?? Får nog ta det lugnt med de andra simsätten ett tag!

Börjar känna att motivationen är tillbaka nu. Får börja med att skotta gården för att ta oss iväg till stan idag! Ska återigen kolla skidspåret, nu j*vlar måste det vara iordning när det kommit så mycket snö!

Haanna: Gå på stan själv och äta tycker jag är mysigt och du har väl ditt barn med dig så då är du inte ensam! Om din sambo inte orkar åka till din syster och fira nyår så kan du ju åka dit själv. Håller med om att du tänker egoistiskt i den situationen du är i nu. Förlora en anhörig är INTE roligt och det sista man vill tänka på är vad någon annan vill att man ska göra. Tro mig, jag har förlorat alldeles för många på alldeles för kort tid! Ta och stötta din sambo i hans sorg istället så han känner att han har stöd från dig!

• Theresa1

Malin: Jag kollade aldrig simprogrammet utan kastade bara med det i farten eftersom jag vet att ni simmar, var det svåra grejjer eller? Måste man vara Ahlshammar eller?

• Malin1976

Theresa: Jag skriver ju och man hela tiden, det blir tjatigt det också!!
    Nja, ett var lite enklare och ett var lite svårare. Men själva beskrivningen av simning gav bra motivation! Sen att man ska vila en dag efter ett pass, man vill ju gärna köra på när det känns bra...
    Får försöka rabbla in alla de olika programmen och prova på på måndag när det är dags att simma igen.
    Men det var kanon att du skickade med det!!! Tack!!

• Sus69

Halloj!
    Jag vill vara med i tävlingen Theresa, måste väl först hitta motivationen..*hallååååååå motivationen vart tog du vägen* Tar nya tag!!! Fast skulle behöva röra på mig idag.. men min Isa vill inte sova så jag kan kliva upp på cykeln!!! Tycker det är bäst att göra mitt program innan morgon duschen, som har blivit lunchdusch den senaste tiden..;.) Oj vad vi kan sova! Har fått helt fel tider, blir jobbigt att ställa om igen inför skolstarten!

Vad ska ni roa er med idag då?

• alarik82

herreguuuud hur mycke har ja missat nu då... min dator har varit paj...
    men vågen står på 59.5 imorse *jippi*

• ThereseLaurin

halloj brudar..gud va shockad jag vart när jag kollade datan jag trodde att det var onsdag idag...så är dte fredag..hm snacka om noll koll alltså....
    jag är sjuk och barnen med =( va till doktorn de fick två olika mediciner...stackars barn....

tanden e lite bättre ... men har ändå ingen matlust m,en det är ju ganska bra i oförsig =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)