• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Jag mådde ärligt illa när jag såg min mage. Fördelen är väl att jag blir extra peppad.

• ThereseLaurin

ib: jo jag mår illa när jag ser mig själv i kläder också som framhäver minsta lilla grej.. men jag ska ha bikini i thailand känns inte lockande men vill ju inte svettas ihjäl...sen har jag börjat acceptera mer och mer hurm jag ser ut..tänker att jag är ju bra mycket finare nu än för 5 månader sen... så det är ju ett sätt att våga...ne men tjejer nu måste jag sova..eller vila i alla fall..är skita trött
    kram på er

• Våra Liv

IB vad med din mage får dig att må illa?

• Haanna

Theresa1 försökte få tag i dig via msn... kolla om du ville ut på stan nåt.

Kuggade idag... på provet så ja... tröstätning är det väl det som står på listan antar jag. Sån är jag

Dags gör käk.

• Theresa1

Haanna: Va? Jaha... när då? Men idag är det juh storm så jag sätter inte foten utanför dörren!!! Det var ju klumpigt att missa det...

• idiotblondinen

T1: Lite märkte jag... Jag fattade inte hur mycket snö det var så jag satte ner Filip i snön. Då försökte han ju naturligtvis gå men det gick ju inte såklart så han föll pladask o drunknade i snön, typ. Men det har inte blåst så farligt här... Jag förstår inte hur det kan göras så mycket liv av detta, det borde vara vardag i norrland? Helknäppt, precis som att vi inte har haft snö förut? Det har inte ens varit storm för tusan.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)