• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

förlåt gud ty jag har sybdat o smlt i mig en liten bakelse idag!

• Theresa1

VL: En bakelse!?!?! Det var det värsta

Som straff måste du göra massa övningar med mig imorgon!! Okej? Inte massa kanske men du skall straffas

• idiotblondinen

T1: Natti baby sweetie! Sov gott

• Våra Liv

hihi tar emot smisk o skäll

mååååste bara föklara mig med
    vi fick främmande av 2 skiiiitbra polare så hade dom köpt med sig varsin bakelse till alla till kaffet, dom hade köpt en prinsessbakelse var till alla utan mig, dom kom ihåg att jag inte gillade dom så dom köpte en annan speciell bakelse till mig. då kunde jag ju inte avstå
    men dom vet att efter nyår får dom ointe köpa sånt té mig så dom ska köpa en morot åt mig d som dom sa *asg*

på er

föresten tävlingen, har ni alla namn som är med på en lista då? ska man läömna startmått o vikt o sånt?

• Haanna

Go morgon, eller om den är så go vet jag inte men ändå.

Jag känner mig otroligt egoistisk idag... en av min pojkväns släktingar (har ingen aning om hur nära) dog igår. Jag har aldrig förlorat någon ännu så jag vet inte hur det känns. Men det jag känner är att det är INTE kul att sitta här i lägenheten ensam hela dagen, men samtidigt vill jag inte tänka så för det är rätt egoistiskt. Det känns rätt svårt att veta vad jag ska säga, för jag vill inte vara ensam och så. Men jag förstår att han behöver vara där.
    Men skulle han av nån anledning säga att vi inte ska åka imorn till min syster så ja... då kommer jag att bli besviken big time

Nej känner verkligen att jag skulle vilja ha lite sällskap idag... men men känner inga här i stan och så. Ska ner på stan idag i alla fall, men ensam... ska glutta runt lite i affärer och sen får jag väl käka ensam på stan.

Hoppas alla får en bra dag!

• Theresa1

Vl: O... nu blev det komplicerat... Jag menade nog mest att jag tyckte att vi skulle tävla med oss själva för att bli taggade...

Men det är klart att jag ska ta startvilkt - planerad målvikt/målmått - Halvtidsresultat - Och målvikt o resultat.

Om ni vill förstås... Vi lämnar ju till TL varje vecka så jag kan ju bara skriva ner var vi står efter 7,5 veckor... Så det enda vi behöver göra är fundera ut vad som är rimlligt att loosa på dessa 15. Har kollat på iforms suveräna sida och bikini och magträningen år inte jobbig... tar inte så mycket tid heller...

VL: Jag leter övningar till dig *mouhahaha*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)