• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Okej... Vilka är med???

Jag tänker tävla (fightingfejs)

15 veckorsprogrammet: www.iform.se/polopoly.jsp&a=8132 och bikiniprogrammet: www.iform.se/polopoly.jsp&a=8425 plus valfri viktminskningsmetod 15 veckor. Två tävlingskategorier störst viktminskning och störst cm minskning. Tävlingen börjar 1/1 -06 och slutar 10/4 -06

Priset är äran o berömmelsen... o framför allt en skitsnygg kropp o en sund livsstil.

Sista anmälningsdag är 31/12...

• Theresa1

Nu dj****r tjejer!!! Nu är det skärpning... Även om ni skiter i om ni är smala eller inte så är det faktiskt hälsofarligt att vara tjock. Mina 72 är farliga till min längd... Det finns inga godkännda ursäkter förutom eget dödsfall

Nu är jag hård o elak Men nu rycker vi upp oss!!!

• idiotblondinen

T1: Jag vill vara med! Men jag donar inte med det förrän Filip vilar o jag får i mig frulle... Fan så jävla irriterad jag är! Bara för att jag är hungrig som fan! Men jag KAN INTE äta när någon drar i mina byxor o ska upp till mig hela tiden! Grrrrr...

• Theresa1

näe men till den 1 januari har du ju förhoppningsvis fått i dig frullen

sätter inte igång förrens på söndag.

• ThereseLaurin

här skrivs det va bra =) sitter själv och har ont i halsen =8 och förlite sömn så är lite grinig idag...

• Våra Liv

asså är det vi i tråden som ska tävla elelr var det en tävling på sidan? *trög* är det här i tråden hänger jag verkligen på!

• Theresa1

VL: Vi ska tävla... fast det är mest en tävling mot sig själv... Jag bestämde mest att det var en tävling för motivationens skull... Den verkar ha sinat lite hos oss

TL. Neeeej!!! Har du blivit smittad??? Trist!

• idiotblondinen

T1: Jahaaa, jag trodde man skulle anmäla sig på sidan eller nåt

Nu sover bullen o jag käkar/dricker Nutrilett. Hoppas humöret förbättras!

• ThereseLaurin

Theresa: jo jag har ju det tyvärr eller ja jag är ju hellre sjuk än barnen men nu är alla sjuka utom micke då...men lär ju bli frisk i värmen =)

tävlingen ni ska göra får jag haka på lite senare än er om det är ok??

• Theresa1

Nej nej... Det är vi som ska komma i form! Vi ska se ut som de minsta bikinisarna är sydda för oss när sommaren kommer... Va f*n det finns asmånga som fött barn men har skitsnygga kroppar så det kan ju inte vara omöjligt... juh...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)