• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

våra liv: hur verkar de då???

• Våra Liv

TL det smörjer upp tarmarna, man ska göra det varje dag en gång om dagen. det ärjätte bra för magen jag lovar, även läkare rekomenderar det smakar bara lite nasty ;)

• ThereseLaurin

aha ...problemet är ju att jag blir lös... eller ja hur man ska förklara det..de6 är som en bomb som tickar

• Nova 68

t1 jag hänger på men har nog missat lite av vad det handlar om men jag är med ändå
    GOTTNYTTÅR

• Våra Liv

TL fröna gör magen "normal" om du är lös bör du käka mycket fiberik mat, jag har jsäölv mycket problem med min mage, lös eller stenhård... as träligt ont i magen får jag med... men det blir bättre *lovar*
    iaf så skadar det ju inte .-D

• idiotblondinen

emmamaria: Det var ett veckoprogram på iforms hemsida! för 15 veckor alltså! Tjena vad jag har mycket att göra... Nu ska jag sätta igång med krigsmunderingen (sminket)

• ThereseLaurin

Våra liv deå har vi nog samma problem..ska köpa linfrön... det är nästan som man har en lååång värk när det gör som ondast..

• idiotblondinen

Gomorron i det nya året!

Hade ni en bra nyårsafton? Min var superbra!

Är ni taggade nu då?

/En idiotblondin som började dagen med en kopp kaffe och 10*10 situps

• idiotblondinen

Ha! Bara för att vara riktigt jävlig så har jag precis gjort 100 situps TILL + 50 benlyft! I år är året då magen ska bort! *ser fram emot* Nu blir det frukost.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)