• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

theresa... inte hetsa upp dig nu, tänk på hjärtat

TL jag hade tyvärr ingen våf i fredags, men de kommer nu på fredag, ja lovar...

tror inte ja kommer med på dedär 15 veckors grejset... om ja känner mig rätt, så blir de inte av å göra allt dedär....

• Malin1976

TL: Jag hade gått upp 0,5kg till..... Hann aldrig mäta mig.

Jag hoppar också över 15-veckorstävlingen. Har alldeles för mycket stress i kroppen just nu och det där kommer kännas som ett tvång som jag vill vinna... Så jag måste dra ner på mina "måsten" och får nöja mig med att försöka gå ner utan den.

• Nova 68

jag tror jag hoppar av tävlingen kommer inte klara hela träningen förlåt men hejar göran på er som är med kram

• Sus69

T1: kan man vara med i tävlingen fast man kör sitt eget program?

TL: Orkade inte ställa mig på vågen ifredags.. Tar nya tag nästa vecka..

• Nova 68

hej marsmamma har du frossat riktigt mycke nu

jag har gått upp i vikt det var väntat oxå väger 88.5
    har önskat mig en våg nu när jag fyller år hoppas jag får en så jag kan kolla min vikt regelbundet ska inte väga mig för ofta kram

• Theresa1

Hörrni det känns som att denna tävlingsgrejjen gått över styr... Alla gör som de vill förstås... Jag tänkte hoppa på iforms 15 veckorsprogram o för att peppa er andra så tänkte jag ge den som lyckas bäst ett pris... Jag ville aldrig att det skulle bli värsta prestationsgrejjen.

Ni som vill kan ju vara med ni som inte vill behöver inte...

Ville inte pressa er

• Zmoothie

Hej tjejer! Nu är jag tillbaka på banan.

Hur har era jull/nyår varit? Jag har inte haft tid att sitta vid datorn särskilt, så jag har varit lite frånvarande. Haft lite "minipaus" under helgerna, tränat men låtit mig själv njuta av mat och godis. Men from imorgon så är det hårda tag igen! Inga plus på måttbandet iaf, och mer än så strävade jag inte efter nu under helgerna.

Ser att T1 har tänkt köra Iforms program. Lustigt, jag var precis inne och tittade på det, innan jag läste tråden, och funderade på att köra. Är sååå sugen på att prenumerera på Iform! *funderar* Nu måste jag ju nästan göra det.

Av någon anledning så blir jag peppad och motiverad av att titta på Britney Spears, så nu har jag laddat ner lite videor och annat. Jag måste ha nåt fel nånstans.

• alarik82

theresa.... jag tog de inte som en stor grej så, skulle tycka d evar skoj, men de blir ju inge skoj när ja vet med mig själv att de inte kommer gå nå bra... men kommer å bli roligt å se hur ni kommer å lyckas...

ska sätta mig imorron å läsa lite mera på iform sida om dedär 15 veckorsgrejen, har inrte haft tid till de heller...

• Våra Liv

T1 tog det inte heller som en stor grej
    tänkte bara att eftersom det är ne liten tävling så borde man ju skriva upp vikter o måtten nånstanns

• Theresa1

Gomorron tjejer!

Bra bra... jag bara kände att vi har nog med press ändå o press leder till sterss som leder till mat i vårt fall så det var därför jag blev lite bekymrad.

Jag skulle ju följa en diet (inte bantnings skit utan nyttig mat grej) men eftersom jag är en idiot hade jag ju inte handlat hem grejer till frullen så jag fick ta det näst bästa... Eller nej nu ljuger jag, hade kunnat ätit gröt men det gör jag bara inte!!! Så det tredje bäste då...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)