Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Det är ju samma varje jädra år när det kommer massa snö. Ooo extra insatta nyheter o drama...

Hallå! Vi bor i Sverige det SNÖAR på vintern, det kan ju knappast komma som ngn jättechock. Det har ju varit vinter ett par år i det här landet.

• Theresa1

Jag vet att ni andra har ett liv men var är ni??? Jag sitter ju helt ensam och det är ju skitsvårt!!! Min motivation är botten nu, tog ut mig för hårt på fm för då var jag verkligen ASPEPPAD

• Theresa1

marsmamma: Åh hej!!! Hoppas du haft en bra jul och njutit av den goda maten och fått fina klappar. Smög in o läste K inlägg i din GB... Hon är väl för gullig! Jag tror att vi alla har tappat bort vår motivation mer eller mindre... Jag ska ta nya tag så det visslar om det efter nyår... Ska sätta igång ett femtonveckorsprogram *lite rädd* Men jag VILL VILL VILL bli fin igen... Fram tills dess ska jag försöka hitta goet jag hade innan julen. Vet verkligen inte vad som hänt med mig... Men jag kommer väl igång igen som alla andra, eller hur? Även om du tycker att det knns trögt o jobbigt kan du väl kika in... Vi behöver ju dig!

• Theresa1

IB: Du är verkligen så himla bra jag ville bara säga det till dig... Du är så fantastisk tycker jag!

• Theresa1

phuuuuuuu

Jag nöp mig i maghuden o blev astaggad igen!

Tack ib för situpsen... nu har jag ont i nacken

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)