Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

emmamaria: Nä inte hela vägen upp, men nästan... Jag känner redan hur mycket bättre mina magmuskler blivit. Jag kan komma upp hela vägen, men jag tror inte att man ska det egentligen... Eller jag vet inte, det heter ju sit-ups så det kanske man ska... När man inte går upp hela vägen så kallas det crunches eller nåt... Äsch, jag vet inte. Men jag går inte hela vägen upp iallafall. Bara nästan.

• idiotblondinen

TL: Bra! You go!

T1: Ja, jag tror att du klarar det! Jag är helt säker på att du klarar det, faktiskt! Fan vad bra!

• idiotblondinen

Ah fy fan vad jag mår illa... 12*4 nu. T1, jag slängde mig på golvet när jag såg att du satte igång oss.

Men örk vad jag mår äckelilla... Hähä.

Bra Marsmamma!

• idiotblondinen

Men Jag är spyfärdig, precis som att jag ätit nåt dåligt... Blev det efter att jag druckit grönt te, vad är det frågan om? Örk! Känns som att det är en stor klump i magen som vill up...

T1: Bra!

• idiotblondinen

T1: Vad är det för snack? DO IT!

• idiotblondinen

Usch, jag är så sugen på en Naturdietbar att jag överväger att bylta på oss och gå hela vägen bort till affären för att köpa en... Men det ser förskräckligt kallt ut...

• idiotblondinen

Theresa1: Mycket bra! *berömmer*

Marsmamma: Duktigt! Visst känns dagen "räddad" nu?

TL: Bra att du gjorde situps!

Weee... Då ska jag inom Jysk idag då. Om jag får låna pengar av mamma. Om dom nu "felaktigt" betalar ut underhåll till oss denna månaden så ska vi fan sprätta upp det med. *trotsig, tramsig och omedgörlig*

• idiotblondinen

Malin: Det låter ju skitbra! Ja, jag är också nyfiken på om vågen visar under 80... Men jag tror faktiskt inte att den gör det. Vet inte varför, men jag känner det på mig... Aja, det kan inte gå helt galet iallafall.

Marsmamma: Bra!

• idiotblondinen

Hej! Råkade skriva i fel tråd, i träningsprogramstråden!

Men här är vad jag skrev där iallafall:

Hej! Blir tyvärr ingen uppdatering av vikten idag för jag har bara varit i stan o inte hemma hos mina föräldrar, men jag ska dit imorgon. Fan vad slut jag är... pust.

*Gääääsp*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)