Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

VL: *stor kram* Mycket du har gått igenom.. Men visst fan är man bara bäst när man klämt fram en unge o gör allt för att ge sitt/sina barn det bästa liv man kan! Det är power det, säger jag bara... *kram igen* Vet liksom inte vad jag ska säga mer.. Men du ger mig intrycket av att vara väldigt stark iallafall, och det imponerar verkligen på mig!

• idiotblondinen

Så allvarligt det blev här då.. Nu när jag blev på bättre humör så gjorde jag 12*4 sit-ups. Nu ska jag ta tag i programmet med. Haha.. O göra 12*4 sit-ups igen. Sit-upsen har verkligen gett resultat, kan jag säga... Numera ser jag saker som jag inte såg innan för att magen var ivägen HAHAHA

• idiotblondinen

VL: Ja, jag är stolt över mitt skrot och att jag trots det har tagit mig hit där jag är idag. Det enda som kan vara obehagligt är om jag gör andra illa till mods om jag berättar om det. Det var det jag fick ångest för innan. Men ni tog det så bra, så nu mår jag också bra!

• idiotblondinen

T1: Nej, jag tänker. Men man kan bli så djup i detta ämne så det är inte klokt... Missbruk som missbruk som du säger, visst är det så. Det är precis samma sak, vad det än handlar om. Äta för lite, äta för mycket, spy upp maten, att skära sig själv, supa, knarka.. allt. Jag känner att jag skulle kunna bli terapeut egentligen, men då måste man väl gå en fucking jävla utbildning som inte ger nåt mer än på pappret... Det man själv upplevt och har erfarenhet det ger tyvärr ingen inkomst när man hjälper andra, bara tillfredsställelsen av att ha hjälpt någon o tyvärr kan man ju inte, i dagens samhälle, försörja sig på det. Folk bryr sig bara om ekonomisk tillväxt... Det är så fel det bara kan bli.

• idiotblondinen

VL: Jag tror det.. Det jag svarade på om att vi ses i tråden? Eller skickade du nåt mer efter det?

• idiotblondinen

T1: Bli det! Du skulle vara en oerhörd tillgång. *vet*

• idiotblondinen

T1: När du säger det på det viset så känns det ju faktiskt inte omöjligt... Tack för det du skriver, jag blir faktiskt rörd. Vad knäppt det är, jag visste inte att det var det här jag behövde. Att prata ut lite. Jag känner mig enormt peppad när det gäller vikten igen och har nu kört en massa styrketräningsövningar sedan vi började bli lite djupa här... Jag har inte gjort övningar på flera dagar. Känns som att det var det som behövdes ta itu med just nu, för nu känns det inte längre som att jag står till. O att ni inte dömer mig utan istället ser djupare det gör mig så stark!

Jag hoppas verkligen att du blir terapeut, Theresa!

Jag känner att jag skulle kunna komma med en massa "men nej det kan jag inte för bla bla bla" men jag tänker inte köra det igen. Nu fick jag faktiskt lite riktig tro på mig själv. Tack!

• idiotblondinen

Lite svårt att veta vad man ska skriva när ni berättar jobbiga saker... Jag vill bara krama er o säga hur duktiga ni är som är så snälla och bra o duktiga som tagit er igenom svåra saker!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)