vikt...peppningstråd =)
TL: Ja men det är såklart roligare om man bor i hus... Om jag skulle pynta i denna skitlägenheten så skulle det bara se komiskt ut. Tyvärr, för jag älskar också julen och allt pynt faktiskt.
TL: Ja men det är såklart roligare om man bor i hus... Om jag skulle pynta i denna skitlägenheten så skulle det bara se komiskt ut. Tyvärr, för jag älskar också julen och allt pynt faktiskt.
Nova: Samma sak här... Det är det där j*a kokosfettet som är äckligt. Blöäää!
Malin: Japp... Men vetifan om jag orkar köra hela programmet idag faktiskt. Blir nog bara dagens...
VL: Bra att du var ute o gick!
Marsmamma: Bra att du noterar.
Fan jag skulle nog också behöva städa min toa... Där ligger minst 20 tomma toarullar på golvet o skräpar
Haha TL...
T1: Va? Hur gör man då? Jag har nog aldrig haft papiljotter i mitt hår... Eller jo när jag var liten. Men fan, det skulle vara roligt att springa runt med toarullar i håret
T1: Jag blev ganska yr och illamående i början, men jag inbillar mig att det var kroppen som reagerade på omställningen att inte bli fullproppad med "för mycket" näring. Men om det är bra egentligen vet jag inte... Jag gillar resultatet nu iallafall.
VL: Jo men jag känner mig ärligt talat för sliten i kroppen för att köra hela, tyvärr
T1: Det är klart att du får göra det om du vill! En portion Nutrilett till är ju inte så farligt! Du har ändå ätit långt mindre än vanligt om du äter en portion till. Så du får göra som du vill.
T1: Nej det är inte bra. Mycket hellre nån måltid av Nutrilett till, än att det blir ohållbart och man faller större.
Nu är tisdagen och onsdagens program utförda förresten.
Haha Malin... Jag känner inte mig så duktig. Borde kunna köra hela programmet känner jag... Men fan. Benövningarna är så jävla tråkiga... (Förlåt T1, benövningar överlag är tråkiga
)
TL: Men jag drack massor av vatten, mineralvatten då.. Jag tror faktiskt mer jag mådde illa för att kroppen inte fick "sitt" socker.. Abstinens!
TL: Jo, det tror jag absolut att man kan göra... Hur skulle annars abstinens visa sig? Hehe.. Det är möjligt att det ÄR sockerfall, eftersom man vänjer av kroppen... Men vilken bra idé med Dextrosol! Det ska jag köpa o testa och se om jag mår bättre av när jag mår illa!