vikt...peppningstråd =)
VL: Är det sant? Bra! Då blir jag jätteglad! Duktig!
VL: Är det sant? Bra! Då blir jag jätteglad! Duktig!
Malin: Oj, jag skulle aldrig kunna ha bikini, det kommer jag aldrig att ha på mig igen! P.g.a att magen är så extremt stor. På torsdag ska jag bada! Nej jag var där vid 9, men jag ringde till henne sen, gick och lånade en telefon o nu har vi kommit överrens om att vi ska komma dit halv nio imorgon.
EM: Såna bars köper man i affären, men jag måste varna dig för att man kan bli beroende
Dom är djävulskt dyra också...
Malin: Förstår att det är en jobbig känsla! Men det är bättre att stå fast vid beslutet än att vara tvetydig o ge dubbla signaler! Du är duktig!
Nova: Hur som helst så är du inte glömd, du är ju med från allra första början o vi tänker på dig allihopa! *kramar*
VL: Grattis!
Har lite frukosttips förresten! Äppelbitar i naturell lättyoghurt med lite kanel ovanpå, och ett knäckebröd med keso och paprika eller tomat eller vad man nu har hemma! Jättegott och nyttigt, åt det nyss!
Marsmamma: Det gick jättebra! Filip hade jätteroligt med dom andra barnen, o dagmamman är jättesnäll!
T1: Det går inte att diskutera med en del folk. Det är som att gå in i en vägg. Tycker du skrev väldigt bra i den tråden. Kan inte hålla med dig mer, det har funkat på ungefär samma sätt för oss. Förstår inte varför en del mammor så prompt måste göra sina barn beroende av dom själva? Det är DERAS behov och inte barnens, anser jag. Men det ska jag ju inte diskutera här!
VL: Keso som är så gott
emmamaria: Jag älskar iallafall minimajs
Marsmamma: Ja, nu känns det som början på nåt nytt. Nu är frågan vad jag ska göra med mitt liv, hehe...
Är allt bra med dig?
Marsmamma: Det är mänskligt att vara sjuk.
Bra att du är motiverad igen! Jag blir så glad då! Ja, vad vill jag bli... Jag har då ingen aning, men känner att denna våren så kan jag prova lite vad som helst. Om jag får praktik nånstans. Sen till hösten kan jag ju kanske antingen plugga eller leta jobb eller... vad som helst. Jag ska inte sikta för högt, och inte för lågt, det är vad jag kommit fram till.
Stumpan2: Välkommen! Tränar mest genom att promenera, göra iform.ses magprogram, Theresas träningsprogram (länkat till i trådstarten) och simning ibland.
Marsmamma: Ja, det känns ganska bra. Jag la till dig på msn förresten!
Stumpan2: En del kör lite på Nutrilett/Naturidiet-kurer o en del lite GI o så så det är väl lite olika. Nån kanske kör på VV med, jag vet inte riktigt. Själv kör jag nog en blandad Nutrilett/Gi-metod.
Jag vet att det är trist att promenera när vädret är som det är, men man får försöka ändå. Kan ju erkänna att jag inte kommit ut lika mycket som jag har velat jag heller.
Marsmamma: Hm jag vet inte exakt vad jag kan ge för tips! Ska tänka på det!
VL: Här är jag. Jag sitter här o läser hela tiden, men jag orkar inte skriva för det är så många som skriver så jag hänger inte med.
För er som undrar så kan jag säga att det går jättebra hos dagmamman och idag ska jag lämna Filip i en timme ensam o imorgon i två timmar. Filip har jätteroligt där o jag är sååå glad över det!
Medan han är där så ska jag nog ta itu med tvätten, för jag har verkligen inga rena kläder.
Sen i eftermiddag så ska jag faktiskt gå och simma. Igår blev det promenad och magprogrammet... Jaja, ha en underbar dag alla. Kram
Jag har inte vägt mig idag för jag har inte varit hos mina föräldrar. Men jag har kört på som vanligt och igår var jag o simmade också så resultat är på väg iallafall. Spännande att se hur det ser ut längre fram.
Koviktare: Grattis Koviktare!
Malin: Ååååh vad härligt, jag vill också prova yoga! *avis*