Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Nova: Allt är bättre än inget Så man ska aldrig tänka att det man gör inte duger... Eftersom du dessutom gjorde allt innan frullen har du ökat din förbränning resten av dagen Jättebra!

• Theresa1

Oooooo 2 av övningarn på underkroppen o nu har jag krampkänning så jag tror jag pausar nu... Om ni slår upp ordet OTRÄNAD i ett lexikon står det troligtvis theresa där

Vad har hant med mig?? Jag tränade ju stenhårt på gym förut o är "känd" för min stenhårda rumpa o mina stockben Det var då det... Tydligen. Jag får ta en övning till om ett tag o 2 ikväll- Hela programmet ska köras...

• Theresa1

Hm glömde skriva att jag gjort 2 av övningarna... det fattades ju lite mening

*strechar!!!*

• Theresa1

Jag vet... jag haaaaaaaaaaatar streching... Det är därför jag inte når mina tår på långa vägar Jag har jättekorta muskler i benen sen jag åkte massa skridskor... och sket i att strecha...

• Theresa1

Pijo: Välkommen, här arbetar vi förfullt Kollade in din presentation, den var intressant Vill du vara med oss o tappa vikt?

• Theresa1

Pijo: Det var TOMT... överallt... Vi har lite olika mycket att tappa allihop och vi har lite olika sätt att tappa på men vi är faktiskt jätteduktiga tycker jag! Hoppas du trivs o att du blir kvar med oss.

• Theresa1

vl: jag ligger här o döööööör av utmattning och drunknar snart i min svett men fan va gött det känns... Jag tog bort krampen o körde resten av programmet o nu är jag varm i hela kroppen o verkligen längter efter en nyttig lunch.

När man vet hur bra man mår av nyttig mat o motin, varför lever man inte så jämt??

Undrar vad marcus säger när han kommr hem o upptäcker att hans favvo mjukisar stinker svett o hans linne är dyngsurt *haha*

• Theresa1

pijo, jag hade inte varit inne o kollat igen när jag skrev, du måste ha fixat det medan jag knåpade ihop inlägget...

Vabra, nu ser jag att jag passade på att städa golvet när jag tränade Mm trevligt...

• Theresa1

Ib: Du hatar träning va?? Har ni det kallt?? Sover Fille?? Hrm... om du vill känna i kroppen att du gjort ngt så kolla in bikiniskitens underkroppsprogram... Det känn verkligen i kroppen o jag mår som en prinsessa nu, fast jag kommer ha sån värk om ett par timmar...

Nu SKA jag ner massa i vilt jag ska väga 60-65 om 15 veckor. BASTA

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)