Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

IB: Mm va gott! Näe hööre du vitlöksrapar vet jag preciiiiiis vad det är, jag älskar vitlök

Haanna: Det var ju trist.

• Theresa1

Malin: Ooooo ja förlossningar kan vara skrämmande!!! Jag fattar verkligen inte hur de tänker på BB, om man haft det jobbigt får man ligga själv utan karln, men om allt sått bra då får man eget rum o mys till lilla familjen... Varför strö salt i såren o lägga en mamma UTAN barn med en massa MED barn???

• Theresa1

Jag kommer ju helt fel med mina mat tider idag, brukar ju äta frukost vid 7 typ... Men i morse kl 04.45-06.45 ver det en liten kille som tyckte han var pigg o inte skulle sove utan han ville vara uppe o gosa i soffan... Så jag sov lite till nu när han gjorde det och nu sitter han i leker med damsugaren, tänk att den är år kul? Han kan sitta länge länge med den.

Jag skulle vara nyttig o hoppa rep innan frukost, men jag orkar verkligen inte. Har huvudvärk för jag är koffeinist o har inte fått mitt morronkaffe ännu

• Theresa1

*sörpel* Mmmmm va gott... Nu sitter jag med min nyttiga frulle igen *gött* Ska ta tag i hoppen när maten landat så den inte kommer på returen *blä* 1500 gud så svettigt!! Men jag får ta mitt straff för va skulle jag på tårtan att göra. Det var iof inte en onyttigaste grädd tårtan men det var ju knappast "smal"

• Theresa1

Planerar att ta dem i 200 x 5 först sen göra så gott jag kan med de sista 500. Vill få det överstökat så jag slipper byta trosor så mycket

• Theresa1

IB Dessutom ska det kännas att jag inte borde ätit tårta, ska jag hålla på o mesa blir det inte hårt straff nog

• Theresa1

Jag kan inte sluta tänkapå hur allt hade varit om inte TL startat tråden Jag hade gett upp 1000 gånger med min viktminskning och inte börjat igen... Jag hade inte fått så mycket nya kamrater i olika åldrar o med så olika liv, IB!!! va tomt allt måste varit innan jag mötte dig , näe men seriöst, IB du ger mig mycket! På något sätt hjälper inte bara denna tråden varran med vikten tycker jag, det är ju vardagsbekymmer som också smyger sig in...

Jag vill bara säga att jag gillar er jättemycket, är glad att ni finns!!

• Theresa1

ib: Har du missat mitt fall?? Jo min brorsa fyllde 17, han hade gjort min favvotårta... Jag skäms ögonen ur mig! Han äker in på operation snart så detta var "sista natten med gänget typ" Fast det är inte världens farligaste op, och jag hade kunnat umgås utan att äta tårta så min "förklaring" funkar inte alls!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)