vikt...peppningstråd =)
*hoppar rep*
Fyyyy va jobbigt, vilken kondis man hade när man var yngre... Jag är dö anfådd nu o har hoppat 100 hopp... 400 kvar, jag dööööööööööör
*hoppar rep*
Fyyyy va jobbigt, vilken kondis man hade när man var yngre... Jag är dö anfådd nu o har hoppat 100 hopp... 400 kvar, jag dööööööööööör
250 till... *försöker andas*
Alltså uppe i 350... Banan paus och ett tappert försök att hitta en normal andningsrytm igen, det är lite sioså med den nu...
Bara 150 kvar YES!
Ny bryter jag här med mitt skryt... IB: Du vet redan...
Jag hoppade 550 hopprep hopp... målet är att det ska bli 1000 om dan. mendet blir senare
Hörrni... ngt skämmigt...
Jag märkte när jag hoppade rep att mina knipmuskler inte riktigt är... vad ska jag säga... iform...
Fan, jag som inte trodde jag fått problem alls efter grav. Vad gör jag nu då? Man kan väl knipa medans man hoppar, då måste de ju bli bättre, eller??
Alltså det var bara lite läkage, men det är ju inte bra iaf...
Inga floder
som tur är
Nej men nu får jag väl ändå ta o skämmas ögonen ur mig
Jag åt av den förb. tårtan iaf... IDIOT!!
Som straff ska jag köra magprogrammet och 1000 extra hopp imorrn, jag skulle ju inte ens ha tårta, var inte sugen fram till brorsan hade gjort dajmtårta o det är jag vääääääldigt svag för.
magprog ikväll o hopprep i morrn alltså
IB varsego, men tro inte att vi är klara!!!
Vi kör i din takt så det känns bra.
koviktare: nej inte gi, men vad jag fattat så är det jättebra.
KV:smalkaka?
apropå det... skulle ju skriva in de nyttiga snacksen... Det kom lite emellan när jag skulle fixa det, tar det imorrn
Malin 1500 o minst 4 trosor... Haha du är rolig du... Men jag behöver ju säkert byta efteråt iaf, NÄE va sur jag är äver den upptäkten, jag har varit skitmallig efterförlossninge och skrytigt till folk att jag har minsann inga problem. *In my fejs* säger jag bara... Men det blir ju inte bättre för att jag surar över det, nä kniiiiipa som om det gällde livet ska jag göra!!!
Hopprep är hur bra som helst. Marcus moster hade en riktigt sorglig exgrav mage som hon hoppade bort relativt snabbt. Om jag fattat rätt skulle hon lätt vinna över oss här inne, jag har inte sett den och hon har förstås inte sett era magar, jag har ju inte ens snackat om era magar förstås men jag har haft hennes i tankarna när vi gnällt om våra. Hopprep är rätt billigt iaf.