Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Japp bäst vinner... Jag är också döpeppad!!! Det känns så bra.

• Theresa1

okej, ni som vill vera med:

nulägesrpport o vad ni rimligtvis har gått ner om 15 veckor glöm inte måtten, man drar ju ihop sig an träning!!!

• Theresa1

mm:
    *överarm
    *hals
    *byst
    *midja (mellan bröst o navel dår du är som smalast)
    *navel
    *stjärt
    *lår
    *knä

Överabitiöst??? Vi kan väl komma överens om vilka mått vi ska ta?

• Theresa1

Hörrni... Jag kollade programmen ordentligt Vi säger så att man väljer ett av dem... Annars blir det overkill

• Theresa1

Malin: Max är ju så liten ännu så jag har inte det problemet, men jag förstår "tänket". Det är ju skitsvårt med maten Jag vet inte alls hur det ska bli... Man vill ju vara en bra förälder o vara konsekvent (nu har jag stavat på 20 olika sätt o alla ser fel ut, skitsamma) Jag vill nog att Max ska ha smakat på allt på tallriken innan han ger upp. Frukt kan man ju förklara att det inte är mat utan efterätt eller mellanmål och att det är därför man måste äta all mat först. Så att frukt inte blir straff som du säger. Frukten är ju en belöning för att man varit duktig o ätit upp allt, sen behöver man ju inte tjata om såsen kanske. Den kan de ju hoppa över om de vill.

Så tanker nog jag iaf.

• Theresa1

Mmmm mysigt... Max tycker ju att han kan själv... så jag grovstädar köket varrannan dag typ...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)