Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

marsmamma: Japp västerås o ja 80 kan du lätt fixa!!

• Theresa1

Gomorron!
    Jag sitter o avnjuter en gi frukost beståede av 1 ägg 1 fullkornsmacka med avoccado en apelsin o en kopp kaffe.

Detta är staren på en BRA matdag...

Hoppas ni andra känner er lika peppade som jag idag.

• Theresa1

Marsmamma: Tänk hela tiden på hur bra det känns när du är klar med motionen... Ju längre tid det går med ditt "nya" liv desto naturligare känns det, snart kommer du faktiskt må dåligt om du inte får träna. Det är sant. Det är bara i början innan det fastnat ordentligt som det är motigt.

• Theresa1

marsmamma: Nu har du gjort ditt! Nu behöver du inte motinera mer på heeeeela dagen om du inte vill, bra va? Jag vill att max ska sova middag nu så jag kan sätta igång...

• Theresa1

Marsmamma: Alltså såhär är det va... Jag har fasta sovtider på max men det har inte han Nä men allvarligt *hehe* Max har ända sedan han föddes varit ett väldigt behändigt barn som somnat själv i sin säng snabbt... Men, för ett par veckor sen blev han förkyld och sen dess har han inte varit lika "lätt". Han har ju blivit lite äldre o mer medveten också... Nu har han ju fattat att han har en egen vilja och att mamma o pappa faktiskt jan göra som han vill också. Så Marcus o jag har sagt att vi ska bli bättre på rutiner, de blir ju bara viktigare o viktigare ju äldre han blir. Jag försöker få honom att sova vid ungifär samma tid på fm, med varierande resultat. Efter alla helgerna är det lite svårt att komma in i gamla vanor som vi vet *hehe* och det gäller även unge herr max.

• Theresa1

Malin: Inte känna så!!! Du har nog med problem, eller hur? Vilmer kommer ju inte ha det roligare hemma med ångestig mamma som känner att hon inte vill. Det är mycket bättre att han leker lite på dagis o sen kommer hem till mamma som fått ta hand lite om sig själv och mår lite bättre. 5 timmar är inte jättelänge så släpp ångesten o njut av att få rå om dig istället. Det är du värd!

• Theresa1

Emmamaria: Jag har fått lära mig att frisk luft inte skadar MEN när det är såhär jäkla kalle vet jag inte, småbarn har ju kortare luftrör så luften hinner inte värmas upp som på vuxna. Så jag vet ej, jag ska hålla mig inne med Max idag, kanske går ut när Marcus kommer hem-

• Theresa1

Jag bor i Västerås...

Bikiniprogrammet är DÖBRA!!!
    IB tränar du upp balansen med magskiten eller

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)