Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Ska också lägga in bilder här.. Alla ligger i min kamera nu. Ni som inte fick bristningar, gick ni över tiden? Jag hade inga fram tills BF men de kom dagarna efter. Hade smort magen ihärdigt under hela graviditeten. Det sägs ju att det är ärftligt och min mamma fick inga bristningar, men hon gick inte heller över tiden någon gång.
Hur många vill kolla kön???
Vi vill =D
Nu är det nog snart dags för mig med att lägga in en bild här... Har väntat ett tag, men tar nog en nästa onsdag tänkte jag, vi byter vecka då
Jag fick tips om ett body-stick från body shop, ser ut som en deo ungefär. Sen tror jag inte att jag kommer kunna förebygga mina bristningar, fick det när jag använde p-spruta och jag gick upp 20kg så.
Men kanske att de blir färre om inte annat?
Så jag smörjer med den morgon och kväll och sen även med babyolja efter duschen, men det är mest för att det är så skönt, sambon får passa på att ge mig lite massage med...
Vi vill ta reda på vad det är, men kommer inte göra ett könsUL, utan ser de inget på rutinUL då väntar vi med spänning!
Kul och läsa om allas kommentarer om det här med att kolla kön =)
Jag diggar er starkt för att ni orka hålla ut hela vägen utan att veta vem det är som gömmer sig i sin mammas mage =)