Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Åh vad fina magar ni har :) Jag vet inte om min mage växt något. Jag har så mycket "lös" hud sen min gastric bypass operation. Men jag hoppas det börjar synas snart :)

mammaE2011: Ja, den har verkligen svullnat upp! Vet inte om det kanske kommer att lägga sig innan den riktiga kulan kommer... det verkar inte så för tillfället... Får väl se vad som händer :) Lite mysigt är det ju förstås, men det känns även lite dumt, då det är så tidigt... En kompis är gravid i v. 22 och min mage är större än hennes. Känns konstigt... Men alla är väl olika. Vissa får mage tidigt och andra får vänta. Jag hoppas bara att den inte fortsätter att växa i den här takten, vill inte tänka på vart det kan sluta 
She and Him--> det kanske är två därinne? :P jag är förvisso gravid med andra barnet, och så här stor var inte min mage så här tidigt förra gången... :P Många tror ändå att det är två därinne...
Imorgon e de dags för kub test.
Hoppas allt e bra med pyret där inne.
Går in i v12 imorgon och ifall allt ser bra ut så blir de dags för en ny bild.
Sist la ja upp en bild då ja va i v10
E inte så stor skillnad nu bara vanlig svullen magen.
Kram på er o era söta magen
Jag vet att magarna växer olika men nu börjar jag bli orolig på riktigt. Jag är i v 13 och det syns inget och känns inget. Det är mitt andra barn och jag tycker jag i alla fall borde kunna känna livmodern om jag ligger ner och letar...men inget. Ska på UL nästa vecka eftersom jag haft MA tidigare och håller på och är orolig förhoppningsvis i onödan. Men nu får det gärna komma nån liten tendens till mage snart i alla fall..bara lite....pyttelite..

Här går det också undan.. Phu.. V 12 här med andra barnet, men jag räknas väl som förstföderska efter 7 år sägs det väl :P