• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Lello83
    isolande skrev 2010-11-09 12:52:33 följande:
    Coolt! Har läst om att man kan känna den men jag fattar inte riktigt hur...har tryckt och petat men kan inte säga att jag hittat nåt nytt och spännande Glad
    Om du ligger ner och känner precis ovanför blygdbenet så kan det kännas som en mjuk boll som ligger där inne.. =)
  • käärlek

Vilken trevlig tråd!, som numer finns i mina favoriter!   BF 15Maj för oss, andra barnet och magen är långt ifrån vad den var innan, så ja, det syns! Kommer också lägga in en bild framöver, just nu har jag inte min "bild-hårddisk" inkopplad så det går inte just idag!

Fina magar alla har!!

♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • amisej

Idag va man och gjorde cub testet...
    Allt såg såååå bra ut. Och bebisen sprattlade runt hej vilt...
    Tårarna bara forsade :D

Blev flyttad också så istället för den 31 maj blir BF 25 maj :D

Igår kväll tog ja kort på magen v 11+4 (v12)

• Jodi

Alla bilder på era magar är så fina, runda och perfekta! Min mage är inte lika fin, har ett "veck"  där fettvalken går under naveln, vilket ger en inte helt rund form. Nån annan som ser ut så? Kan tillägga att jag är ganska lång och smal( 61 kg och 175cm innan graviditet), har gått upp 4 kg under graviditeten. Längtar efter den där fina kulan!

• mammaE2011
    Jodi skrev 2010-11-10 21:28:51 följande:
    Alla bilder på era magar är så fina, runda och perfekta! Min mage är inte lika fin, har ett "veck"  där fettvalken går under naveln, vilket ger en inte helt rund form. Nån annan som ser ut så? Kan tillägga att jag är ganska lång och smal( 61 kg och 175cm innan graviditet), har gått upp 4 kg under graviditeten. Längtar efter den där fina kulan!
    Vilken vecka är du i? :)
  • StarMyst

Åh vad fina magar, jag är beräknad till 6 Maj men på mig syns NADA.. Var ju tjock redan innan så det lär ju dröjja innan det faktiskt syns på mig.. snyft.. :P

• FruganH
    StarMyst skrev 2010-11-11 08:03:38 följande:
    Åh vad fina magar, jag är beräknad till 6 Maj men på mig syns NADA.. Var ju tjock redan innan så det lär ju dröjja innan det faktiskt syns på mig.. snyft.. :P
    Jag var inte heller smal till att börja med, men märker skillnad på denna magen och det tidigare "sladdret". Nu är den hårdare och sjunker inte in när man lägger sig på rygg. Jag blev väldigt förvånad över att det kom såpass tidigt. Har fått för mig att det syns mycket senare när man är överviktig, så jag räknade inte med att märka någon skillnad på magen på lääänge. Men det är väl olika för olika personer som med det mesta annat.
    Magen lär ju komma förr eller senare och jag måste ju säga att jag ibland kan tycka att den kommit lite väl tidigt. Hade vart skönt att kunna ha sina vanliga kläder ett par veckor till utan att magen skall börja synas Glad 
    Men men, inte mycket att göra åt det.
  • mde

Här är en tagen på morgonen 12+1.. är mycket större på kvällen när man ätit massa, och stenhård

• sarasessi
    Idag 14+2, fm (före frukost)!                                               Igår 14+1, em!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011