• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011
    supergrl skrev 2010-11-08 18:40:26 följande:
    Jag vet att magarna växer olika men nu börjar jag bli orolig på riktigt. Jag är i v 13 och det syns inget och känns inget. Det är mitt andra barn och jag tycker jag i alla fall borde kunna känna livmodern om jag ligger ner och letar...men inget.  Ska på UL nästa vecka eftersom jag haft MA tidigare och håller på och är orolig förhoppningsvis i onödan. Men nu får det gärna komma nån liten tendens till mage snart i alla fall..bara lite....pyttelite..
    Jag känner inte heller min livmoder alls men igår var jag på UL i vecka 14+1 och där låg det en bebis som var så aktiv att läkaren hade svårt att ta bilder, han skrattade tillslut för bebisen ville inte ligga still :D Så även om det inte känns eller syns nu så kan det väl leva en liten en tryggt därinne :)
  • isolande
    EmOtob skrev 2010-11-09 10:17:25 följande:

V 13   Andra barnet
    härligt put! Jag vill oxå ha Skrattande
  • EmOtob
    isolande skrev 2010-11-09 10:49:07 följande:
    härligt put! Jag vill oxå ha Skrattande
    jajjemän här putar vi haha  
  • isolande

Ja, din mage har helt klart vuxit Glad Min va typ större i v.11 än den är nu, var sjukt gasig och svullen, ha, ha!

• Friida11
    isolande skrev 2010-11-09 11:39:14 följande:
    Ja, din mage har helt klart vuxit Glad Min va typ större i v.11 än den är nu, var sjukt gasig och svullen, ha, ha!
    Hehe jag kan se på vissa bilder att det ser ut som magen var större i v 9 tex men det beror nog på att tog dom bilderna på kvällen.. Så jag har börjat ta på morgonen innan jag äter så man får den riktiga magen liksom :)
  • Friida11

Glömde säga att jag även kan känna min livmoder nu :D Riktigt häftig känsla!

• isolande

Coolt! Har läst om att man kan känna den men jag fattar inte riktigt hur...har tryckt och petat men kan inte säga att jag hittat nåt nytt och spännande Glad

• Friida11

Hehe det känns lite som en hård kant precis ovanför blygdbenet man behöver inte trycka så hårt utan bara lite lätt så ska den finnas där :P

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011