• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Angi07
    amisej skrev 2011-02-24 14:28:52 följande:

Hmmm ända skillnaden jag ser är att jag hade lite spetsigare mage i v25 och nu i v28 har ja fått lite rundare.
    Ser inte stor skillnad alls eller vad säger ni?
    mycket rundare i v.28!
  • qouix

Vecka 31 idag då, ja enligt familjeliv iaf..(30+0) Solig

Vaknade i natt av ett extrem smärta i nedre delen av magen, kändes som att jag blev knivhuggen och magen blev stenhård.. skrek till av smärtan men somnade om sen direkt efter...när jag vaknade i morse trodde jag först att det hade varit en dröm men det var det inte....
    Funderar på om det var en karatespark eller om det var en väldigt smärtsam värk... Någon som vet? 
  • bella11
    qouix skrev 2011-02-25 14:59:02 följande:

Vecka 31 idag då, ja enligt familjeliv iaf..(30+0) Solig

Vaknade i natt av ett extrem smärta i nedre delen av magen, kändes som att jag blev knivhuggen och magen blev stenhård.. skrek till av smärtan men somnade om sen direkt efter...när jag vaknade i morse trodde jag först att det hade varit en dröm men det var det inte....
    Funderar på om det var en karatespark eller om det var en väldigt smärtsam värk... Någon som vet? 
    kan varit en kraftig sammandragning om magen blev hård... eller en förvärk... ett tecken på att ta det lugnt fram över :D
    såååå lycklig!
  • tovediana
    bella11 skrev 2011-02-25 17:56:24 följande:
    kan varit en kraftig sammandragning om magen blev hård... eller en förvärk... ett tecken på att ta det lugnt fram över :D
    men vad märkligt att det kom när hon låg och sov :O
  • qouix
    bella11 skrev 2011-02-25 17:56:24 följande:
    Ja.. jag antar väl det... har svårt för att låta bli att greja här hemma och bär in ved varje dag till kaminen även fast jag inte borde.. Men bebisen har sparkat fint idag så hoppas allt är ok där inne...
    Så läskigt bara, usch vill verkligen inte föda för tidigt och tänk va hemsk om man måste åka in och så säger de att det är något som är fel..

Skulle väl helst ligga på ett fluffigt moln och äta nyttiga grönsaker nu resten av tiden så inget ska gå fel...Tungan ute 
  • MamaJay
    amisej skrev 2011-02-24 14:28:52 följande:

Hmmm ända skillnaden jag ser är att jag hade lite spetsigare mage i v25 och nu i v28 har ja fått lite rundare.
    Ser inte stor skillnad alls eller vad säger ni?
    Oj, stor skillnad i form! Fin mage! :D
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011