• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Maryveken

Ja, sorry. Missade bilden =P
    Well, 26+5 och jag fick börja med Bricanylen igår, vilken mardröm. Började få sammandragningar igen och en jäkligt märklig känsla av ett äpple mellan benen.Kan meddela att av Bricanyl svettas man, man fryser, man skakar och mår illa. Verkligen ingen hit den där medicinen :(

• mammaE2011
    werkestam skrev 2011-02-24 10:14:35 följande:
    Ja, sorry. Missade bilden =P
    Well, 26+5 och jag fick börja med Bricanylen igår, vilken mardröm. Började få sammandragningar igen och en jäkligt märklig känsla av ett äpple mellan benen.Kan meddela att av Bricanyl svettas man, man fryser, man skakar och mår illa. Verkligen ingen hit den där medicinen :(

Isch :/ Hoppas bebben ligger kvar ett tag till. Åtminstone tills efter vecka 30!
  • Angi07

jag tar också bricanyl från v.24 och jag känner  mig tröttare, mera illamående och svettas mera men det har fungerat hittils, är i v.30nu.

• sarasessi

Bild från igår, v. 29 (28+2) Har väldigt mkt sammandragningar och har haft det sedan två veckor tillbaka. Har dock inte fått läkartid förrän den 11 mars. Bm sa via tel. att så länge dem inte gör ont så behöver man inte åka in men man blir ju lite orolig ändå.   

Werkestam:
    Tråkigt att du känner dig dålig av medicinen. Hoppas den gör så att bebisen vill ligga kvar några veckor till iaf. Skickar en kram så länge!   

• amisej

Hmmm ända skillnaden jag ser är att jag hade lite spetsigare mage i v25 och nu i v28 har ja fått lite rundare.
    Ser inte stor skillnad alls eller vad säger ni?
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011