• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mde

Märkte att när man ska sätta sig upp så spänns magen ut på sånt roligt sätt.. är det bara jag eller blir det så på de flesta? Ser inte klockt ut :P

• skalbagge
    enmandel skrev 2011-03-20 00:09:36 följande:
    Märkte att när man ska sätta sig upp så spänns magen ut på sånt roligt sätt.. är det bara jag eller blir det så på de flesta? Ser inte klockt ut :P

Haha, jag får oxå så....
  • hellish89

haha, Så blir min med! Hur spetsig som helst:P 
  • jakeline

min med!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mde

Haha ok då verkar det vara helt normalt :)

• skalbagge

Här kommer en bild på magen i kläder den här gången.....någon mer som upplever sin mage större med kläder på än utan?
  • tovediana
    skalbagge skrev 2011-03-20 12:00:20 följande:

Här kommer en bild på magen i kläder den här gången.....någon mer som upplever sin mage större med kläder på än utan?
    Nej, jag tycker nästan tvärt om :) Har du BF 1 maj?
  • skalbagge
    tovediana skrev 2011-03-20 12:17:31 följande:
    Nej, jag tycker nästan tvärt om :) Har du BF 1 maj?
    Nej BF 2 maj.....går in i vecka 35 i övermorgon.....har visst lite bråttom, är ju faktiskt fortfarande i vecka 34Glad
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011