• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • tovediana
    skalbagge skrev 2011-03-20 12:20:52 följande:
    Nej BF 2 maj.....går in i vecka 35 i övermorgon.....har visst lite bråttom, är ju faktiskt fortfarande i vecka 34Glad
    Hehe okej :)
  • OrosieO

En rolig tavla jag och min sambo gjorde av våra ul-bilder :)

• Hansson83
    OrosieO skrev 2011-03-20 13:01:28 följande:

Åh va fin!!
    a
  • jakeline
    OrosieO skrev 2011-03-20 13:01:28 följande:

åh vad fin! vad duktiga ni är!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • OrosieO

tack så mycket hansson 83 och jakeline :)
    vi målar båda väldigt mycket och håller på med
    en tavla där alla hennes namn hon ska få symbolisera
    hela tavlan :) så nu är det bara barntavlor på lager här ;)

• Habbi

Laddar upp en bild även fast jag inte går in i ny vecka idag.
    Har börjat få fler och fler SD nu och varje gång är det som att jag måste anstränga mig för att andas när de kommer. Känns jätte konstigt, men har fått bekräftat att de är normalt. Så de är bara att stå ut! :)

• qouix
    Habbi skrev 2011-03-20 18:12:51 följande:
    Laddar upp en bild även fast jag inte går in i ny vecka idag.
    Har börjat få fler och fler SD nu och varje gång är det som att jag måste anstränga mig för att andas när de kommer. Känns jätte konstigt, men har fått bekräftat att de är normalt. Så de är bara att stå ut! :)
    Jag har också börjat få det, mer o mer....Känns som att lungorna inte får plats att blåsa upp sig för en stund och jag måste sätta mig på huk eller lägga mig på sidan för att det ska kännas normalt igen....
    Obehagligt, än så länge har jag bara fått det hemma men det vore inte så kul om det hände i affären eller när man kör bil..men verkar få det efter att jag gjort något anträngande som att skura golvet eller bädda sängen... 
  • Habbi
    qouix skrev 2011-03-20 19:04:04 följande:
    Jag har också börjat få det, mer o mer....Känns som att lungorna inte får plats att blåsa upp sig för en stund och jag måste sätta mig på huk eller lägga mig på sidan för att det ska kännas normalt igen....
    Obehagligt, än så länge har jag bara fått det hemma men det vore inte så kul om det hände i affären eller när man kör bil..men verkar få det efter att jag gjort något anträngande som att skura golvet eller bädda sängen... 
    Okej, jag måste också lägga mig på sidan! :) Eller så fungerar det att sätta mig upp.. brukar alltså oftast få sd när jag ligger ner på kvällen och på morgonen. Annars när jag är ute och tex går måste jag stanna upp och luta mig fram lite. Hehe.
  • mammaE2011

Igår blev jag rikitgt överraskad av något jag absolut inte hade förväntat mig - en Babyshower! Blev så chockad men det var rikitgt roligt :) Vi åt mat och efterrätt, lekte lekar, bebisen fick massa fina presenter och min mage blev gipsad (v. 32+4) så den har jag tänkt måla och ha som ett fint minne :)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011