Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hemkommen från barnmorskan :)
Vecka: 35+2
SF: 30 cm
Bebisens <3: 153 s/m
Ej fixerad men huvudet ner
Har gått upp 10kg sedan jag blev gravid :)
Vad säger din bm om din viktuppgång? Min är jätte konstig och har sagt hela min graviditetet att jag inte ska gå upp mer. Vid vecka 12 hade jag gått upp 4 kg och hon tyckte det var för mycket. Och så fortsatte det för varje gång jag väger mig.. hon skakar lite på huvudet och säger "hmm.. 15 kg, jadu". Och sen när jag sa "Men hallå, de är ju normalt? Förresten så har jag inte blivit smällfet" så sa hon typ "Men du kommer ju märka att du inte kommer i dina gamla jeans efter förlossningen".

vecka 36 (35+0)
vad tror ni... flicka eller pojke?? :)
Vi vet inte!!
vecka 36 (35+0)
vad tror ni... flicka eller pojke?? :)
Vi vet inte!!

Oj oj då var man inne på vecka 37 nu då! Nu börjar det verkligen närma sig! 
22 kg plus säger vågen och 34cm i SF hade jag förra veckan o bebis låg med huvudet neråt men ej fixerad..
Går som en anka nu, verkligen vaggar fram och jag vet inte varför...det går inte gå som vanligt bara, så att gå långpromenad med hunden är inte särskilt aktuellt längre, nu är det mest mys i sängen med film o glass som känns bäst, och jo idag har jag varit ute i trädgården och fixat och planterat penséer så lite nytta har jag gjort...men nu blir det glass o film igen!
...man får ju passa på, än så länge säger sambon "jag tar disken, kryp du ner och mys istället...." men det kommer man inte undan med hur länge som helst till....

Så var det en ny vecka igen!
Vad tror ni ja har i magen? denna gången har jag själv inte en aning!!!!