• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • OrdinaryMe

Vad fina magar alla har!!
    Själv är jag beräknad till 31/5 om pyret stannar inne så länge Glad
    har bara lagt upp bild här en gång tidigare men nu tyckte jag att magen växt så fint så jag måste bara visa den !

Detta är v 32+0!

• Nostalgitripp
    Tiiinaa skrev 2011-04-05 22:08:26 följande:
    Vad skönt att allt såg bra ut. Vad otäckt att inte ha känt bebisen sen i lördags. Jag gjorde ju en liknande "tripp" till förlossningen för ca tre veckor sedan och som tur var såg allt bra ut då för mig med...men jag fick dock ingen viktuppskattning på bebisen som du fick.
    Jag tyckte dock att det var synd att jag inte kunde få en gissning på vad barnet kommer att väga vid födseln (utifrån vad det väger just nu), jag vet många som har fått det men läkaren blev typ sur när jag frågade och sa att man vet aldrig när barnet kommer, det kan komma nästa vecka och det kan komma alldeles för sent. Kul läkare, blää.
  • SannaSanna
    Tiiinaa skrev 2011-04-05 22:12:30 följande:
    Sannasanna: Jag skrev ju att jag inte hade mönstret nedskrivet på dessa ugglor eftersom jag gjort dem på fri hand. Men nu är det fler som har frågat efter mönstret så jag tog mig lite tid att skriva ner det i min blogg så gå in och läs där om du vill prova att göra ugglorna. Men det är mitt första egna mönster så jag utfärdar en liten varning för oklarheter. Men det är bara att fråga i så fall!
    Oj så snällt! Kanske början på en karriär som.. "mönster-skrivare"?! ;)
  • jakeline
    werkestam skrev 2011-04-06 15:47:53 följande:
    Inte den bästa av bilder men nu är det banni i mig våååår!!! 32+3

myyyys!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mde

men oj vilka sommarkänslor man får!:) fint
  • Habbi

Magen ser så mjuk och skön ut.. :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011