Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Precis hemkommen från BM och allt såg bra ut.
SF mått: 36 cm. Vikt: 66.6 kg (hehe vilken "jävlig" siffra). Blodtryck: 110/60. bebbens hjärtljud: 149-150 slag/minut. Det roligaste av allt var att jag fick veta att bebisen ligger med huvudet neråt och är helt fixerad!! Känns helt underbart spännande att han nu verkligen är i startgroparna inför förlossningen.
Vecka 36+2

Precis hemkommen från BM och allt såg bra ut.
SF mått: 36 cm. Vikt: 66.6 kg (hehe vilken "jävlig" siffra). Blodtryck: 110/60. bebbens hjärtljud: 149-150 slag/minut. Det roligaste av allt var att jag fick veta att bebisen ligger med huvudet neråt och är helt fixerad!! Känns helt underbart spännande att han nu verkligen är i startgroparna inför förlossningen.
Vecka 36+2
Gu va fina magar ni alla har 
Det vackraste som finns är gravida kvinnor
Hej tjejer :) Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg! Underbart :) Har inte uppdaterat på två veckor då min sambo varit på jobbresa och haft med sig kameran. Nu stannar han dock hemma tills bf :) Känns som om den har fixerat sig men är inte säker. 20 kg plus sen förra sommaren :/

Sikka tjockisar här är nu
Ska slänga in en ny bild imon jag med!
Vecka 34 (33+3) idag!
På måndag blir det lite bilder tagna i studio! Jag brukar vara den som står bakom kameran, men får nöja mig denna gången med att bestämma ljuset och allt oxh sen stå och visa upp min fina mage! ;P

Eftersom min bebis inte har rört sig alls, inte ens hickat sen i lördags så fick jag åka in på kontroll på förlossningen igår. Det visade sig att allt är bara bra och han väger ca 2400gram. :) Om någon är intresserad av att läsa mer om kontrollen osv så står det i min blogg. :)

Det är verkligen sant att man blir större med barn nr 2