Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Vad säger din bm om din viktuppgång? Min är jätte konstig och har sagt hela min graviditetet att jag inte ska gå upp mer. Vid vecka 12 hade jag gått upp 4 kg och hon tyckte det var för mycket. Och så fortsatte det för varje gång jag väger mig.. hon skakar lite på huvudet och säger "hmm.. 15 kg, jadu". Och sen när jag sa "Men hallå, de är ju normalt? Förresten så har jag inte blivit smällfet" så sa hon typ "Men du kommer ju märka att du inte kommer i dina gamla jeans efter förlossningen".
Vad säger din bm om din viktuppgång? Min är jätte konstig och har sagt hela min graviditetet att jag inte ska gå upp mer. Vid vecka 12 hade jag gått upp 4 kg och hon tyckte det var för mycket. Och så fortsatte det för varje gång jag väger mig.. hon skakar lite på huvudet och säger "hmm.. 15 kg, jadu". Och sen när jag sa "Men hallå, de är ju normalt? Förresten så har jag inte blivit smällfet" så sa hon typ "Men du kommer ju märka att du inte kommer i dina gamla jeans efter förlossningen".

Föresten fick höra att min BM är ganska duktig på och gissa kön.
Tänkte jag frågar för skoj skull. Och hon tror det är en liten flicka där inne. Alla andra (våra vänner) tror det är en pojk.
Vad tror ni???? 

Vecka 37 idag..
+16 kg, SF 32 cm och nada bristningar..