• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • FrökenLM

Ja, nog växer den alltid!! Och jag med, +13 kilo sen plusset... BM-besök på fredag, får se om den fortfarande ligger med huvudet neråt då... det har känts som att den bytt plats flera gånger om de senaste dagarna, en liten akrobat tror jag bestämt!Solig
  • LiiLo

Vecka 35 nu...bara 40 dagar kvar!! Wiiee längtar såå! Denna graviditet har inte varit lätt om man jämför med min 1:a.
    Det känns som att det kan var på G snart, har haft mkt Sd men de senaste dagarna så har jag haft kraftiga sd precis heela tiden, vad jag än gör, sitter, står eller går.
    Plus att jag är  toa nödig (nr 2)  typ 3 ggr om dan, vilket jag inte varit innan.

Jag hoppas, hoppas lillen vill titta ut snart :D

• talare
    sarasessi skrev 2011-04-04 20:57:57 följande:

Hej tjejer :) Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg! Underbart :) Har inte uppdaterat på två veckor då min sambo varit på jobbresa och haft med sig kameran. Nu stannar han dock hemma tills bf :) Känns som om den har fixerat sig men är inte säker. 20 kg plus sen förra sommaren :/

min mage har samma form som din vet du vad det blir? ser ut som den är fixerad iaf.
  • Caroline

V. 33+4 idag Glad +20 kg från inskrivning....
    Imon är det besök till BM igen, ska bli kul att se hur mycket magen har vuxit sen sist!
    Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • Hiavatha

Vecka 34+6 idag, några pyttesmå bristningar syns kanske lite grann, de kom för ett par dagar sen...

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • sarasessi
    talare skrev 2011-04-05 19:33:34 följande:
    min mage har samma form som din vet du vad det blir? ser ut som den är fixerad iaf.
    Jag har ingen känsla eller det är snarare från dag till dag men nästan alla säger att jag har en pojkmage och gissar på att det är en pojk. Vet du vad du väntar? Jag är såååå himla nyfiken på vad det är för individ som gömmer sig i magen men det är spännande att inte veta också :)  
  • Tiiinaa
    Nostalgitripp skrev 2011-04-05 11:59:59 följande:
    Eftersom min bebis inte har rört sig alls, inte ens hickat sen i lördags så fick jag åka in på kontroll på förlossningen igår. Det visade sig att allt är bara bra och han väger ca 2400gram. :) Om någon är intresserad av att läsa mer om kontrollen osv så står det i min blogg. :)
    Vad skönt att allt såg bra ut. Vad otäckt att inte ha känt bebisen sen i lördags. Jag gjorde ju en liknande "tripp" till förlossningen för ca tre veckor sedan och som tur var såg allt bra ut då för mig med...men jag fick dock ingen viktuppskattning på bebisen som du fick.
  • Tiiinaa
    SannaSanna skrev 2011-04-04 12:55:49 följande:
    Åh så fina saker!

Får man fråga vart du hittat mönster på sakerna? (Eller om du möjligtvis har dem så du kan inboxa dem?) Skulle så gärna sätta igång med lite mer virkning :)
    Sannasanna: Jag skrev ju att jag inte hade mönstret nedskrivet på dessa ugglor eftersom jag gjort dem på fri hand. Men nu är det fler som har frågat efter mönstret så jag tog mig lite tid att skriva ner det i min blogg så gå in och läs där om du vill prova att göra ugglorna. Men det är mitt första egna mönster så jag utfärdar en liten varning för oklarheter. Men det är bara att fråga i så fall!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011