• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • hellish89
    Jag och min sambo ska på fest i helgen.. SÅ min fråga är:
    Kan jag ha denna klänningen på mig eller känns den opassande/inte så fin när jag är gravid? :P
    Ska ha svarta strumpbyxor till den isf! :)

• qouix
    hellish89 skrev 2011-04-07 12:11:22 följande:
    Jag och min sambo ska på fest i helgen.. SÅ min fråga är:
    Kan jag ha denna klänningen på mig eller känns den opassande/inte så fin när jag är gravid? :P
    Ska ha svarta strumpbyxor till den isf! :)

Ja det tycker jag att du kan ha Glad..fast jag hade nog kört på svarta tigths eller leggins under den istället för strumpbyxor för å inte känna mig så "naken"..
    Märkte själv på en klänning för ett tag sedan att även fast den var lagom lång när jag stod upp så visade jag hela baken om jag böjde mig framåt... magen å rumpan hade lixom snott till sig lite mer tyg nu i min lite rundare figur.. Tungan ute
  • Habbi

En bättre bild idag eftersom gårdagens bild sög lite.. Gick som sagt in i v34 igår. Hjärta
    Känner mig mer eller mindre som en enda stor bristning, jag har dem överallt FÖRUTOM på magen. De är smala och små men ÖVERALLT och väldigt tätsittande.. över hela rumpan, hela låren, upp nästan på ryggen och ut på sidorna på kärlekshandtagen. På tuttarna har jag flera tjocka bristningar också.. Hoppas dom kommer försvinna fint. *Puh, tack nu har jag fått klaga lite. Kände att jag behövde få ur mig det*  Jag är iallafall glad att jag ännu inte har några bristningar på magen, men det kan ju komma när som hellst. *Hope not* Sen får jag väl försöka tänka att det är sjukt värt de Men ibland behöver man klaga. Hehe.

Jag vet, dom syns knappt på bilderna.. men de syns väldigt bra i verkligheten. Tungan ute

• jakeline
    Habbi skrev 2011-04-07 12:42:15 följande:
    En bättre bild idag eftersom gårdagens bild sög lite.. Gick som sagt in i v34 igår. Hjärta
    Känner mig mer eller mindre som en enda stor bristning, jag har dem överallt FÖRUTOM på magen. De är smala och små men ÖVERALLT och väldigt tätsittande.. över hela rumpan, hela låren, upp nästan på ryggen och ut på sidorna på kärlekshandtagen. På tuttarna har jag flera tjocka bristningar också.. Hoppas dom kommer försvinna fint. *Puh, tack nu har jag fått klaga lite. Kände att jag behövde få ur mig det*  Jag är iallafall glad att jag ännu inte har några bristningar på magen, men det kan ju komma när som hellst. *Hope not* Sen får jag väl försöka tänka att det är sjukt värt de Men ibland behöver man klaga. Hehe.

Jag vet, dom syns knappt på bilderna.. men de syns väldigt bra i verkligheten. Tungan ute
    det är det som är bra med svartvita bilder... :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • talare
    werkestam skrev 2011-04-06 15:47:53 följande:
    Inte den bästa av bilder men nu är det banni i mig våååår!!! 32+3

klockren bild!
  • hellish89
    qouix skrev 2011-04-07 12:26:24 följande:
    Ja det tycker jag att du kan ha Glad..fast jag hade nog kört på svarta tigths eller leggins under den istället för strumpbyxor för å inte känna mig så "naken"..
    Märkte själv på en klänning för ett tag sedan att även fast den var lagom lång när jag stod upp så visade jag hela baken om jag böjde mig framåt... magen å rumpan hade lixom snott till sig lite mer tyg nu i min lite rundare figur.. Tungan ute
    Det blir tjocka strumpbyxor isf, så det är ju nästan som legging/tights :) 
    haha, ja den var aningen kortare än vad den brukar :P 
  • Caroline
    Habbi skrev 2011-04-07 12:42:15 följande:

Precis som jag har fått.... Men, nu har dom börjat komma på magen också.... Under naveln och precis över troskanten på sidorna av magen. går in i v. 35 imon.
    Men som du säger, det är värt det! Glad
    Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • JamJam
    40 DAGAR KVAR TILL BF!!!! TystTyst

Va hos barnmorskan igår och allt är som det ska, huvudet ner (men inte fixerat ännu) och alla värden va fina...
    Det ända jag inte tycker om är ju alla kilo man gått upp (23 kg nu) men det är det värt!!

• OrosieO

Gick in i v. 33 i tisdags och nu är det verkligen inte länge kvar. 5 eller 6 veckor
    kvar beronde på om jag ska våga föda vaginalt. Annars blir det kejsarsnitt om 6 veckor :)

Inte länge kvar för oss nu :D WIIIII! :D
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011