Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Svinhärligt :)

..fast jag hade nog kört på svarta tigths eller leggins under den istället för strumpbyxor för å inte känna mig så "naken"..
En bättre bild idag eftersom gårdagens bild sög lite.. Gick som sagt in i v34 igår.

Känner mig mer eller mindre som en enda stor bristning, jag har dem överallt FÖRUTOM på magen. De är smala och små men ÖVERALLT och väldigt tätsittande.. över hela rumpan, hela låren, upp nästan på ryggen och ut på sidorna på kärlekshandtagen. På tuttarna har jag flera tjocka bristningar också.. Hoppas dom kommer försvinna fint. *Puh, tack nu har jag fått klaga lite. Kände att jag behövde få ur mig det* Jag är iallafall glad att jag ännu inte har några bristningar på magen, men det kan ju komma när som hellst. *Hope not* Sen får jag väl försöka tänka att det är sjukt värt de
Men ibland behöver man klaga. Hehe.
Jag vet, dom syns knappt på bilderna.. men de syns väldigt bra i verkligheten. 

..fast jag hade nog kört på svarta tigths eller leggins under den istället för strumpbyxor för å inte känna mig så "naken".. 

Gick in i v. 33 i tisdags och nu är det verkligen inte länge kvar. 5 eller 6 veckor
kvar beronde på om jag ska våga föda vaginalt. Annars blir det kejsarsnitt om 6 veckor :)