Vilka ställningar ger er orgasm??
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Mm... ;) jag är riktigt kåt o våt just nu så jag håller på att bli galen! ;) synd att du inte va här just nu.. ;) lite svårt att skriva när man är så extremt kåt...
Kommer alltid när jag rider min man ibland nästan för fort i det kan faktiskt vara lite jobbigt ibland ....
Gnugg/gnid-metoden (som någon undrade över):
Man sätter sig på killen som vid ridning, och för in kuken. Sedan lägger man sig ner med överkroppen och liksom backar med underkroppen en liten bit, kanske fem cm. Sedan sträcker man ut benen längs med hans (blir skönt om han särat en smula på sina ben). Sedan juckar man upp och ner sakta och ev backar nedåt lite till. Då gnids klitoris mot själva kuken undertiden när den glider in och ut. Samtidigt trycks slidan ihop och blir trång av vinkeln (bra för båda...).
Med andra ord, sjukt skönt och orgasm-garanti, i alla fall för kvinnan.
Kommer efter några minuter när jag rider! Så den ställningen, helt klart ;)
När min kille ligger bakom mig och knullar, samtidigt har han händerna fria att smeka mig på brösten och på "puppan". Det som garanterat får mig att komma är när han smeker mina bröstvårtor samtidigt som han knullar mig!
Jag kan komma i vilken ställning som men om jag ska välja den som får mig att komma absolut snabbast så är det nog när jag rider. Då kommer jag direkt.
Hur ska man blir lite våtar och kåtare för att komma då.
Min tjej ligger på köksbordet med knäna så långt uppdragna som möjligt, så knullar jag henne långsamt/fort/h