• Anonym (181)

Vilka ställningar ger er orgasm??

Jaa, som rubriken säger;

I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille) 

Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 

• Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??
  • Teodore
    Anonym (kåt tjej) skrev 2012-09-09 23:29:52 följande:
    Jag får extremt skön orgasm av att killen tar mig bakifrån när jag står på alla 4 på golvet o lägger överkroppen ner i golvet o killen dra upp mig i håret o piska mig hårt när han ta mig riktigt hårt bakifrån med sin stora styva kuk så jag skriker riktigt högt O när det är på väg att gå för honom att han då piska mig ännu hådare på mina skinkor o Stönar själv riktigt högt! ;) Jag gillar att starta mjukt men avsluta riktigt hårt! Fan vad kåt jag är nu!!! ;)

Jag kommer när jag gör precis så med en tjej......
  • Anonym (kåt tjej)

Mm... ;) jag är riktigt kåt o våt just nu så jag håller på att bli galen! ;) synd att du inte va här just nu.. ;) lite svårt att skriva när man är så extremt kåt...

• Teodore
    Anonym (kåt tjej) skrev 2012-09-10 01:01:15 följande:
    Mm... ;) jag är riktigt kåt o våt just nu så jag håller på att bli galen! ;) synd att du inte va här just nu.. ;) lite svårt att skriva när man är så extremt kåt...

Skicka ett meddelande så pratar vi om saken...
  • Anonym

Kommer alltid när jag rider min man ibland nästan för fort i det kan faktiskt vara lite jobbigt ibland ....

• Anonym (Nice)

Gnugg/gnid-metoden (som någon undrade över):

Man sätter sig på killen som vid ridning, och för in kuken. Sedan lägger man sig ner med överkroppen och liksom backar med underkroppen en liten bit, kanske fem cm. Sedan sträcker man ut benen längs med hans (blir skönt om han särat en smula på sina ben). Sedan juckar man upp och ner sakta och ev backar nedåt lite till. Då gnids klitoris mot själva kuken undertiden när den glider in och ut. Samtidigt trycks slidan ihop och blir trång av vinkeln (bra för båda...).

Med andra ord, sjukt skönt och orgasm-garanti, i alla fall för kvinnan. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (BRA)
    Anonym (Nice) skrev 2012-09-14 11:35:16 följande:
    Gnugg/gnid-metoden (som någon undrade över):

Man sätter sig på killen som vid ridning, och för in kuken. Sedan lägger man sig ner med överkroppen och liksom backar med underkroppen en liten bit, kanske fem cm. Sedan sträcker man ut benen längs med hans (blir skönt om han särat en smula på sina ben). Sedan juckar man upp och ner sakta och ev backar nedåt lite till. Då gnids klitoris mot själva kuken undertiden när den glider in och ut. Samtidigt trycks slidan ihop och blir trång av vinkeln (bra för båda...).

Med andra ord, sjukt skönt och orgasm-garanti, i alla fall för kvinnan. 

Bra att du skriver detta, allt för många korkade tjejer fattar ju inte ens att man kan göra så här? Hur fasiken har folk sex egentligen?????
  • Anonym (Behövs inte)
    Anonym skrev 2012-09-07 01:55:08 följande:

Instämmer med dig. Måster får klitorisstimulans om jag ska komma. Hur viktig är det att komma om man ska blir gravid

Man måste som tur är inte få orgasm för att bli gravid. Min fru blev gravid med våra två äldsta barn utan att ha fått orgasm en enda gång (med mig). Men det sägs att det kan underlätta i viss mån. Då ska kvinnan få orgsam samtidgt med eller efter utlösningen, så hjälper orgasmsammandragningarna till att dra in sperman liksom.
  • Landqvist
    Anonym (...) skrev 2010-11-09 12:27:20 följande:
    Jag är tjej...

Lättast i missionären med benen nedåt. Rytmiskt tryck mot klitoris och stötar mot g-punkt ger skönast orgasmer. Kan även komma när jag rider. Svårast är bakifrån då klitoris inte får tillräckligt med stimulans.
    Håller med . G-punkten får inte heller stimulans vid bakifrån.
  • Anonym (Nice)
    Anonym (BRA) skrev 2012-09-14 11:39:42 följande:

Bra att du skriver detta, allt för många korkade tjejer fattar ju inte ens att man kan göra så här? Hur fasiken har folk sex egentligen?????
    Undrar jag med. För mycket porr tror jag. Sånt som på film är ju sällan skönt någon längre stund på riktigt.

Ger man fanken i att tänka och bara gör det som känns skönt för en själv så tror jag man kommer långt (och mycket...!). 
  • Anonym

När min kille ligger bakom mig och knullar, samtidigt har han händerna fria att smeka mig på brösten och på "puppan". Det som garanterat får mig att komma är när han smeker mina bröstvårtor samtidigt som han knullar mig!

• Mamma från mars

Jag kan komma i vilken ställning som men om jag ska välja den som får mig att komma absolut snabbast så är det nog när jag rider. Då kommer jag direkt.

• Anonym (kåt och våt.)

Hur ska man blir lite våtar och kåtare för att komma då.

• Anonym (KÅT och VÅT)
    Anonym (kåt och våt.) skrev 2012-10-01 22:14:00 följande:
    Hur ska man blir lite våtar och kåtare för att komma då.
    har problem med detta? Hur görman
  • Anonym (Nice)
    Anonym (KÅT och VÅT) skrev 2012-10-01 22:14:51 följande:
    har problem med detta? Hur görman
    Om inte din snubbe räcker till får du väl blunda och fantisera om nån annan. ALternativt smeka digsjälv under förspel/knullet.

Jag tar ofta spott på fingrarna och placerar i ingången så att det inte är så torrt om jag inte hinner bli våt.

Vad du tänder på är det bara du som vet helt hundra och om du inte får det så antingen be om det eller fantisera om det... Sen ser du till att rida som jag beskrev ovan... ;) 
  • Anonym

Min tjej ligger på köksbordet med knäna så långt uppdragna som möjligt, så knullar jag henne långsamt/fort/h

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-19 11:52:08 följande:
    Min tjej ligger på köksbordet med knäna så långt uppdragna som möjligt, så knullar jag henne långsamt/fort/h

hårt omväxlande. Bäst att ta bort mattan innan för då rinner det om henne. Efter hon kommit så får jag bära henne till duschen för benen skakar så hon knappt kan stå :)
Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??