• Anonym (181)

Vilka ställningar ger er orgasm??

Jaa, som rubriken säger;

I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille) 

Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 

• Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??
  • Anonym (vi med)
    Anonym (Lyckligt lottad) skrev 2010-12-06 22:17:36 följande:
    Jag är tjej. har inte super lätt för att komma men har en helt otrolig partner som kan min kropp utan och innan och vet exakt hur han ska få mej att njuta som mest. Jag kommer oavsett ställning!
    Jag är man, och hustrun säger nåt liknande. Men vi ha varit gifta i många år, har barn sen länge. Förutom att vi båda är slutkörda av jobb, så att det kanske inte blir mer än ett par gånger i veckan nuförtiden så blir det nästan alltid bra. Bara bättre med åren. Vet av erfarenhet vilka knappar jag skall trycka på Skrattande

För att det skall bli riktigt populärt så brukar, efter inledande smek och grejande, ofta bli först bröstvårta och sen retande där nere. Ett tips i sammanhanget är väl att (lite bökigt o förklara) reta blygdläpparna bakifrån (Man ligger och kysser henne eller slickar på bröstvårtor samtidigt som hon drar upp översta benet så man "kommer runt", ja ja ni kanske fattar) INNAN man börjar reta clitoris.

Och att ligga och slicka på hennes bröst och vårta samtidigt som man retar clitoris brukar få oss båda rätt i form. Hon brukar ju komma åt där nere på mej samtidigt.

Sen spelar inte ställningen så stor roll, men det blir nästan aldrig missionären, det har vi aldrig gillat. Det är hon som får bestämma vad det blir. Vi har en specialställning men den är hemlig Flört
  • Anonym (Kåt på min fru)

MIn fru kommer lättast när hon oxå kan smeka sig lite, tex bakifrån

• Anonym

Kommer alltid när jag rider och oftast flera gånger. Behöver ej hjälpa till själv utan min man "puttar" på min mage fram och tillbaka så istället för att rida upp o ner så rider jag fram och tillbaka. Hinner knappt börja inna jag kommer =) Tyvärr kan jag inte sitta där så länge för jag blir för känslig efter 3 orgasmer på  kanske 5min så då får vi byta ställning. Kommer även vid oralsex.

• Anonym (come to me :-))
    Anonym (181) skrev 2010-11-08 22:29:06 följande:
    Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 
    Låter som att du och jag hadde fått det himla bra i sängen. Enda sättet för mig att få orgasm på är just att rida killen hårt
  • Evablonde

Kommer oxå av att rida, dock ibland så går det för min man innan...och då är det kört den gången men då får jag oftast en skön orgasm på annat sätt.

• Anonym (vilken tur!)
    Anonym (vi med) skrev 2010-12-14 08:09:52 följande:
    Jag är man, och hustrun säger nåt liknande.
    fantastiskt kul!Skrattande
  • Anonym

(tjej)
    Jag kommer endast nar jag rider fast jag lagger ned benen sa dem ligger jamsides med min killes, sa man kan nastan saga att det ar missionaren omvandt. Da stimuleras klitoris och G punkten samtidigt. Hehe

• Anonym (Mmm)
    Anonym skrev 2011-01-20 08:40:09 följande:
    (tjej)
    Jag kommer endast nar jag rider fast jag lagger ned benen sa dem ligger jamsides med min killes, sa man kan nastan saga att det ar missionaren omvandt. Da stimuleras klitoris och G punkten samtidigt. Hehe
    Åh, det låter som något jag skulle gilla, vart har du händerna? Stödjer du dig vid hans huvud eller ligger du ner med överkroppen också? (tänker att det blir svårt att röra sig om man ligger helt ner?
  • Tuesday

Alla jag provat vad jag kan minnas. Med rätt person förstås.

• Anonym (MiniMe)

Jag är kvinna & får orgasm väldigt lätt, spelar ingen roll vilken ställning vi använder oss av. Kommer nog lättast när vi kör missionären (med benen högt), diskbänken är också en favorit..

Jag har problemet med att jag får orgasm alldeles för lätt & för fort, får alltid multipla orgasmer & oftast fontän, vilket gör så sambon knappt känner något efter en stund, det blir helt enkelt för blött.. Kan vara lite tråkigt ibland..

Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??