Vilka ställningar ger er orgasm??
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner

MIn fru kommer lättast när hon oxå kan smeka sig lite, tex bakifrån
Kommer alltid när jag rider och oftast flera gånger. Behöver ej hjälpa till själv utan min man "puttar" på min mage fram och tillbaka så istället för att rida upp o ner så rider jag fram och tillbaka. Hinner knappt börja inna jag kommer =) Tyvärr kan jag inte sitta där så länge för jag blir för känslig efter 3 orgasmer på kanske 5min så då får vi byta ställning. Kommer även vid oralsex.
Kommer oxå av att rida, dock ibland så går det för min man innan...och då är det kört den gången men då får jag oftast en skön orgasm på annat sätt.
(tjej)
Jag kommer endast nar jag rider fast jag lagger ned benen sa dem ligger jamsides med min killes, sa man kan nastan saga att det ar missionaren omvandt. Da stimuleras klitoris och G punkten samtidigt. Hehe
Alla jag provat vad jag kan minnas. Med rätt person förstås.
Jag är kvinna & får orgasm väldigt lätt, spelar ingen roll vilken ställning vi använder oss av. Kommer nog lättast när vi kör missionären (med benen högt), diskbänken är också en favorit..
Jag har problemet med att jag får orgasm alldeles för lätt & för fort, får alltid multipla orgasmer & oftast fontän, vilket gör så sambon knappt känner något efter en stund, det blir helt enkelt för blött.. Kan vara lite tråkigt ibland..