Vilka ställningar ger er orgasm??
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Kommer endast genom att jag själv smeker klitoris, så egentligen vilken ställning som helst där jag kommer åt att ta på mig själv. Favoriterna är dock bakifrån och missionären med ett ben över hans axel.
Jag kommer lättast när jag och min pojkvän har sex på diskbänken! Helt underbart, han kommer in på nått sätt som får mig att hamna bland rosa moln, jag kommer både inne i fittan och på klitoris så de blir dubbelt.
Har haft väldigt svårt för att få orgasm under samlag öht men nu i ett längre förhållande har de släppt. Funkar fint när han sitter, i soffan elr på stol typ, och jag kan rida. Eller när han ligger ner och jag rider honom fast med ryggen vänt mot hans ansikte, han har en fin pung att gnida mot :-P
Jag kommer när som helst. Doggy, missionären, ridande, you name it :D (jag är tjej)
Favoriten är dock doggy.
Såg att en hade frågat varför tjejer vill komma utan stimulation av klitoris, det beror ju helt enkelt på att det är skönare med en vaginal orgasm än en klitoris orgasm.
Är tjej: Helst bakifrån när jag står på alla fyra, men även missionären med benen uppåt är bra. Av klitorisstimulation har jag aldrig kommit, har testat att onanera så men det funkar inte, känner inget!
69:an och ridandess
rida! slår nästan aldrig fel. annars missionären och bakifrån liggandes på magen funkar också.
Ja har funderar över en sak, Finns det någon kille som kan komma ex 3 gånger snabbt efter varandra eller är det bara tjejer som har den lyxen? :P
Jag är en tjej som har rätt lätt för att komma, men tror det har mycket med hur min pojkvän för sig i sängen också, haha! Kan tillochmed tycka att jag kommer för snabbt ibland, någon annan? =P
Svar på frågan: Har aldrig vart ett fan av doggy (bara om jag är supervåt). Älskar dock missionären, med både benen uppe & nere :D
Jag är tjej. har inte super lätt för att komma men har en helt otrolig partner som kan min kropp utan och innan och vet exakt hur han ska få mej att njuta som mest. Jag kommer oavsett ställning!