Vilka ställningar ger er orgasm??
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Jaa, som rubriken säger;
I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille)
Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt) av min partner
Jag är kille: Skönast orgasm är när man knullar stenhårt, bakifrån eller typ missionären när tjejen krokar benen runt mig. Tyvärr kommer man väldigt fort då man kör så hårt.
Det är också skönt, som många har beskrivit, när tjejen rider och gnuggar sig, (gärna frenetiskt), fram och tillbaka... det brukar leda till gemensam orgasm!
Alltid när jag rider min man kommer nästan för fort då..............
Ingen.
kommer vid oralsex, ställning spelar mindre roll men slappnar lättare av om jag ligger på rygg eller bekvämt (är tjej)
sambon kommer hur som helst, om jag ger oral eller rör med handen eller om han är i mig
Kommer allra lättast när jag ligger på rygg med mitt ena ben uppe på hans axel och det andra nere antingen rakt eller böjt och ut åt sidan. Då har jag gott om utrymme att smeka klitoris o även ta ett finger i rumpan. Kan gärna ligga med benen lite som en groda o på rygg oxå.. Annars funkar det att rida o ligga på mage oxå, sked m.m aldrig lyckats komma bakifrån på alla fyra "doggystyle", svårt att nå o smeka sig då men den är skön. Annars går det i de flesta ställningar men ryggläget är absolut bäst och ger garanterad utdelning.
Alla ställningar där jag (eller han) kommer åt att stimulera min klitoris samtidigt :)