• Anonym (181)

Vilka ställningar ger er orgasm??

Jaa, som rubriken säger;

I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille) 

Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 

• Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??
  • AndersA
    Miss E skrev 2010-11-09 00:08:27 följande:
    Bakifrån nersvankandes ordentligt, eller i missinär med benen högt upp.... Skrattande
    I like! Flört
  • redneck girl

går fint vilket som. men har ju doggy som favorit....

• Anonym (181)
    Anonym skrev 2010-11-09 10:51:31 följande:
    INGEN!!!! (tjej) o de suger fett.... kan bara få klitorisorgasm, så de e väl med stimuland där är vi har sex i så fall :(
    så sa en brud till mig första gången, eller aah, hon sa det inte rakt ut men jag fatta.. men så pröva vi olika o efter det älskade hon o rida mig för då funka de alltid för henne när hon själv kunde va den som "tog kommando"  och bestämma tempo o allt deFlört
  • Anonym (noway)

Ingen här heller. Finns inte en chans i helsicke att komma om jag så har knäna bakom ryggen och stortårna i örat.

• Anonym (on top)

Ridande, då kan jag bestämma tempo.

Alldra skönast är om han sitter i en stol och jag sitter gränsle över honom. Då kommer jag snabbt!

• Anonym
    Miss E skrev 2010-11-09 00:08:27 följande:
    Bakifrån nersvankandes ordentligt, eller i missinär med benen högt upp.... Skrattande
    samma här!
  • Anonym (M)
    Anonym (noway) skrev 2010-11-09 20:07:50 följande:
    Ingen här heller. Finns inte en chans i helsicke att komma om jag så har knäna bakom ryggen och stortårna i örat.
    samma för mig, spelar iongen roll hur han svankar vänder o vrider på sig :(
  • Anonym (Bengt)

En fråga till tjejerna som aldrig får orgasm: Har ni inte en kille som masserar klittan under tiden? Jag gör det alltid på min fru, det är enda sättet för henne att komma. Trött i handen blir man ju, men vad gör man inte för sin älskade:)

• Anonym (M)

bengt:

näää de hör till förspelet här hemma om de ens blir nått sånt... suck...

Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??