• Anonym (181)

Vilka ställningar ger er orgasm??

Jaa, som rubriken säger;

I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille) 

Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 

• Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??
  • Anonym (noway)
    Anonym (Bengt) skrev 2010-11-10 09:24:14 följande:
    En fråga till tjejerna som aldrig får orgasm: Har ni inte en kille som masserar klittan under tiden? Jag gör det alltid på min fru, det är enda sättet för henne att komma. Trött i handen blir man ju, men vad gör man inte för sin älskade:)
    Jo jag kommer då eller vid oralsex - men frågan här gällde vilken STÄLLNING som får en att komma .
  • Anonym

ingen, bara oralsex.
    nu har jag ju blivit singel också så nu känns det kört för min del.
    aldrig fått orgasm vid sex och vågar inte rida av någon heller

• Anonym (Bengt)
    Anonym (noway) skrev 2010-11-10 12:19:33 följande:
    Jo jag kommer då eller vid oralsex - men frågan här gällde vilken STÄLLNING som får en att komma .
    Tja det var kanske ett halvt sidospår, men bara halvt. I vissa ställningar är det ju lättare att komma åt att smeka tjejen. När hon rider t ex.

Varför vill alla tjejer komma UTAN massage av klitoris? Det är väl ganska få förunnat, om jag har förstått saken rätt.
  • Anonym (Rockertjej)

Kommer nästan bara genom att jag ligger på mage och killen pumpar på bakifrån. Dock måste jag alltid stimulera klitoris själv för annars kommer jag inte :P

• Anonym

Aldrig genom samlag, bara vid direktmassage av klitoris.

Jag blir lite förvånad när jag läser här. Jag trodde att det var ganska ovanligt att tjejer fick orgasm vid samlag utan direkt klitorismassage men ni verkar ju komma ändå, ni som svarat.

• Anonym (noway)
    Anonym (Bengt) skrev 2010-11-18 10:14:08 följande:
    Tja det var kanske ett halvt sidospår, men bara halvt. I vissa ställningar är det ju lättare att komma åt att smeka tjejen. När hon rider t ex.

Varför vill alla tjejer komma UTAN massage av klitoris? Det är väl ganska få förunnat, om jag har förstått saken rätt.
    Dels tror jag att det är för att det vore enklare och dels för att man känner sig dålig som inte klarar det. Som en kille sa till mig efter att ha pumpat tre minuter utan att jag fick orgasm "men gumman, vad är det för fel?". I alla filmer kommer tjejen av enbart in-ut och många av mina kompisar gör det också. Man känner sig skitdålig om man inte kommer lätt och helst inom fem minuter. Nu var detta ett större komplex när jag var yngre, idag är jag glad att jag kommer över huvud taget.
  • Anonym
    Anonym (noway) skrev 2010-11-18 12:41:19 följande:
    Dels tror jag att det är för att det vore enklare och dels för att man känner sig dålig som inte klarar det. Som en kille sa till mig efter att ha pumpat tre minuter utan att jag fick orgasm "men gumman, vad är det för fel?". I alla filmer kommer tjejen av enbart in-ut och många av mina kompisar gör det också. Man känner sig skitdålig om man inte kommer lätt och helst inom fem minuter. Nu var detta ett större komplex när jag var yngre, idag är jag glad att jag kommer över huvud taget.
    I filmer är det ju fejk såklart och jag undrar om dina kompisar verkligen gör det för det är inte särskilt vanligt alls.
  • Anonym (noway)
    Anonym skrev 2010-11-18 12:44:06 följande:
    I filmer är det ju fejk såklart och jag undrar om dina kompisar verkligen gör det för det är inte särskilt vanligt alls.
    Jo så klart att det är fejk i filmer, det förstår jag också. Men det finns amatörfilmer som inte är det. De vänner jag har som kommer genom samlag är inte alla över 30 (vissa över 40) och inga som skryter eller ljuger.
  • Anonym (x)
    Anonym (on top) skrev 2010-11-09 21:39:46 följande:
    Ridande, då kan jag bestämma tempo.

Alldra skönast är om han sitter i en stol och jag sitter gränsle över honom. Då kommer jag snabbt!
    Samma här!! Flört
Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??