• Anonym (181)

Vilka ställningar ger er orgasm??

Jaa, som rubriken säger;

I vilka ställningar kommer ni oftast? (Skriv gärna om ni är tjej eller kille) 

Själv är jag kille och kommer oftast genom att bli riden (hårt)  av min partnerCool 

• Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-20 08:40:09 följande:
    (tjej)
    Jag kommer endast nar jag rider fast jag lagger ned benen sa dem ligger jamsides med min killes, sa man kan nastan saga att det ar missionaren omvandt. Da stimuleras klitoris och G punkten samtidigt. Hehe
    Åh, den är härlig. Det är riktigt skönt att ligga och gnida...
  • Anonym (Mmm)
    Anonym skrev 2011-02-11 11:34:23 följande:
    Åh, den är härlig. Det är riktigt skönt att ligga och gnida...
    rör ni er fram och tillbaka med hjälp av armarna? med benen typ avslappnade på utsidan av killen, längsmed liksom..? eller ligger ni helt "platt" på killen och typ bara rör på höfterna(/eller något liknande)?
    förstår inte riktigt hur man får ihop det, men det låter skönt! 
  • Anonym
    Anonym (Mmm) skrev 2011-02-11 13:14:18 följande:
    rör ni er fram och tillbaka med hjälp av armarna? med benen typ avslappnade på utsidan av killen, längsmed liksom..? eller ligger ni helt "platt" på killen och typ bara rör på höfterna(/eller något liknande)?
    förstår inte riktigt hur man får ihop det, men det låter skönt! 
    rör ni er fram och tillbaka med hjälp av armarna?

Ja. Jag brukar lägga mig på min man med benen på varsin sida om honom och föra in den. Sen  tror jag att jag lutar mig på armbågarna och liksom hasar mig upp och ner och kniper lite medan jag gör det. Skitskönt. Även killen kan hjälpa till genom att jucka uppåt samtidigt men jag tycker att det är skönast när han ligger still och jag får göra det i mitt tempo...Jag gör det inte så fort utan gnuggar mer med långsamma tag.
  • Anonym

Spelar ingen roll vilken ställning det här, kommer i alla. Men lättast (och skönast) är det när jag rider min kille.

• Anonym (glad)
    Anonym (Herman) skrev 2010-12-06 22:13:31 följande:
    Ja har funderar över en sak, Finns det någon kille som kan komma ex 3 gånger snabbt efter varandra eller är det bara tjejer som har den lyxen? :P
    Ja, det finns.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (doggy) skrev 2010-12-05 18:43:37 följande:
    Är tjej: Helst bakifrån när jag står på alla fyra, men även missionären med benen uppåt är bra. Av klitorisstimulation har jag aldrig kommit, har testat att onanera så men det funkar inte, känner inget!  

Jag har heller aldrig kommit av att onanera. Enbart vid samlag, och då funkar typ allt. Men jag gillar missionären med benen neråt. Jag tror jag är rätt lyckligt lottad för jag trodde det skulle vara svårare att komma, men jag gör det varje gång!
  • Anonym (rätt ordning)

Jag får orgasm oavsett ställning förutom med mig överst. Detta förutsatt att jag fått en klitorisorgasm innan vi börjar samlaget. Om jag inte fått en orgasm innan samlaget är det nästintill omöjligt för mig att komma genom penetration oavsett om mannen eller jag stimulerar klitoris under penetrationen.

• Anonym

Hur fasen kommer ni alla lättast i doggystyle??? jag har ALDRIG kommit i doggystyle! den ger ju ingen stimulans på framsidan? står ni på nåt speciellt vis eller nåt?

Jag kommer oftast i missionären det är lättast ridning kan jag komma i(har hänt 2 gånger) om det är en massa jäkla gnidande och lugnt tempo.  

men annars är det bara missionären som får mig komma! 

• murderdoll13

Ingen, men det är skönast bakifrån liggande.
    (tjej)

• Anonym (Mmm)

Min killes kuk är böjd upp mot magen, så om jag sitter på honom upprätt och bara åker fram och tillbaka istället för upp å ner, så blir det jätte stark känsla, antar det kommer åt g-punkten, har kommit så en gång, (min enda gång) utan klitoris stimulans, annars är det nog så jag kommer snabbast, (då med klitoris stimulans också)

Svar på tråden Vilka ställningar ger er orgasm??