• Anonym (Fru)

    tycker ni om att suga av era män eller gör ni det bara för att de tjatar?

    Jag har länge undrat hur många kvinnor som verkligen njuter av att ge sina män oralsex. Min man frågar mig titt som tätt om inte jag kan ge honom en avsugning. Därför undrar jag hur pass vanligt det är att tjejer gillar det eller om de enbart "ställer upp" för att få slut på tjatet. Statistik tack, så att jag slipper känna mig ensam om att vara en sådan tråkig fru.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-11 11:10
    Nåväl, vi lever i ett bra äktenskap, inget snack om saken, sen får det tolkas hur det vill. Sen, fine, min man borde kanske sluta fråga mig med tanke på att jag har sagt nej, och det kanske han gör efter att ha läst era inlägg ;).

    Och visst, jag ställde frågan felaktigt, lätt hänt. Men svara bara på frågan om ni ger er man oralsex eller inte så får jag lite statistik på det, då är jag nöjd. Det var egentligen det jag var ute efter. Alltså, ger ni era män oralsex fast ni inte vill, helt enkelt? (Inte för att få slut på "tjatet").

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tycker ni om att suga av era män eller gör ni det bara för att de tjatar?
  • Anonym (Fru)

    Ok, "tjat" var ett fel ordval. Ska tilläggas att vi lever i ett mkt fint förhållande med resekt för varandra, mi man har aldrig någnosin tvingat mig till något. Vi pratade om detta vid frukosten och skrattade och vi tyckte att det kunde vara roligt att få lite statistik på hur det verkligen är. Det är deessutom helt ok att min man skojar eller frågar om att få oralsex, men han skulle aldrig någonsin tvinga mig till något, ever! Han vet om att jag inte vill, men han lever väl på hoppet och därför kommer frågan titt som tätt. Så visst, det kan tolkas som tjat... Men det ha verkligen inget att göra med att vi inte lever irespekt med varandra. Man behöver inte övertolka min fråga.

  • Anonym (jag vill)
    Soul skrev 2010-11-11 08:43:44 följande:
    Fast be om det måste man väl ändå få? Det är ju inte samma sak som att tjata.
    Absolut. Men han hinner inte. Jag går GÄRNA ner på honom. Det är nice!
  • Pickeli
    Anonym (Fru) skrev 2010-11-11 08:46:43 följande:
    Ok, "tjat" var ett fel ordval. Ska tilläggas att vi lever i ett mkt fint förhållande med resekt för varandra, mi man har aldrig någnosin tvingat mig till något. Vi pratade om detta vid frukosten och skrattade och vi tyckte att det kunde vara roligt att få lite statistik på hur det verkligen är. Det är deessutom helt ok att min man skojar eller frågar om att få oralsex, men han skulle aldrig någonsin tvinga mig till något, ever! Han vet om att jag inte vill, men han lever väl på hoppet och därför kommer frågan titt som tätt. Så visst, det kan tolkas som tjat... Men det ha verkligen inget att göra med att vi inte lever irespekt med varandra. Man behöver inte övertolka min fråga.
    Lite svårt att övertolka en fråga där du skriver exakt följande: "Därför undrar jag hur pass vanligt det är att tjejer gillar det eller om de enbart "ställer upp" för att få slut på tjatet."

    Svaret är enkelt, min man skulle aldrig tjata. Och det är nog inte så vanligt.

    Skulle du ställa frågan som följande istället:

    "Suger du av din man ibland enbart för hans skull" så skulle svaren nog sett annorlunda ut.
    Google it!
  • Anonym (snömos)

    Med min nuvarande sambo gillar jag det, men det är inte hans förstaval så jag får göra det när jag vill och ibland tackar han nej... Skulle han tjata skulle jag inte gilla det alls.

  • kaji

    jag tycker verkligen om att ge oralsex. gör det oftast mycket gärna.

    någon enstaka gång är jag kanske inte på humör men de få gångerna kan det bli riktigt bra ändå eftersom jag uppskattar sexuellt tvång o äkta sådant kan det ju faktiskt bara bli om man inte vill:)

  • Nintendo

    Absolut inte. Jag skulle aldrig göra något jag inte känner mig bekväm med bara för att någon tjatar om det.
    Jag tycker att det är respektlöst av din man att fråga efter oralsex när han vet att du inte vill även han han gör det på ett vänligt sätt. Då accepterar han ju inte ditt nej även om han inte försöker tvinga dig.

    Personligen tycker jag om att ge oralsex så sambon hade inte behövt tjata om han nu skulle ha varit den typen som gör sånt, vilket han som tur var inte är.

  • valkyrie

    jag älskar att suga av honom så han behöver aldrig änns be om det. ultimata sättet att tillfredställa honom för vet att han älskar det lika mycket som jag gör.

  • Anonym (Like it)

    Jag gillar det så länge han inte tjatar. När det börjar bli tjat så tappar jag totalt lusten till att suga tyvärr

  • TyskMamma

    nja alltså jag vet inte riktigt vad jag ska svara här faktiskt.
    Jag ger honom oralsex för att jag vet att han tycker om det, dvs för hans skull. Men jag känner inte att jag "offrar mig" för det låter så negativt. Är det alltid negativt att göra någonting för sin partner när det är sexuellt?
    Jag har också bett min man(nej vi tjatar inte, vi frågar varandra!) att göra saker för min skull, för att jag tycker om det, även om han inte får ut speciellt mycket av det. Men är inte det normalt att göra saker för varandra, sexuella som icke-sexuella? Är det inte det som utgör ett bra förhållande?


    Vacker. Virrig. Vänsterhänt.
Svar på tråden tycker ni om att suga av era män eller gör ni det bara för att de tjatar?