• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • gyro

man får alltså skriva vad som helst i denna tråden men inte fråga hur man kan anmäla en moderator?

• Isolde

Mandi, det går att skriva, men de många i rad gör att sidan blir helt förskjuten.

• gyro

Jillsan
    jag frågar vad jag vill vart jag vill ser du så lägg dig inte i det.. jag frågade en moderator därav moderatortråden och du verkar inte vara det..
    hade jag velat ha vem som helst svar hade jag startat en ny tråd eller hur?

• Mandi74

Isolde: oj, såg inte det. Men nu är den ju ok,tack!!

Ska av mig lite..såå skönt..

• Jillsan7003

Gyro - varsegod för hjälpen!

• Isolde

Gyro, rent allmänt (eftersom vi inte diskuterar enskilda ärenden):

Det beror nog allt på hur man ställer en fråga.

• gyro

man får alltså skriva vad som helst i denna tråden men inte fråga hur man kan anmäla en moderator?

jag letade efter den meningen i upprätthållningen men fick inget svar.. någon moderator som kan svaret på meningen?

• Isolde

Gyro, du skriver ett mejl till info@familjeliv.se och berättar vad ditt problem är. Skriv gärna "klagomål på moderator" eller liknande i ämnesraden, så kanske det går fortare.

Svar på tråden Moderatortråden