• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Ewis

Får moderatorerna någon info av Patrik när saker med FL händer som ex. igår när hela FL varit nerstängt????

Undrar oxå om någon vet hur länge man får vänta på svar av Him self /Patrik när man mailat honom???

Kan det vara så att vår Patrik behöver lite hjälp för att hinna med allt och alla här på FL???

• mn75

Jaha, nu drabbades jag av tidsfördröjningen. Mitt inlägg kl 10:58 borde vara 9:58

• MuminMy
    Det kan säkerligen vara lite buggigt nu, innan redax fått koll på allting. Ha lite tålamod och låt stackarna jobba ifred ett tag
    och nej, vi får oftast inte mer information än ni andra, även om vi skulle vilja det
  • giz

ser ut å va fixat någolunda nu?? men my ditt inlägg var ju inte där imellan nyss spökar det?

• giz

glöm min åsikt om att det såg fixat ut

Svar på tråden Moderatortråden