• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Sarasnaran

*skäller och morrar på OT-arna*

Du kan byta tillbaka igen Diwa.
    Det är fritt fram för vemsomhelst att ta ditt nick nu, så skynda på då.

/Sara, Moderator

• Diwa
    får se om nån är tuff nog att våga ta det....orkar inte ändra pressen igen jue

tack för hjälpen...ni är suveräna...
  • skrattigtjej

hej snälla hjälp mejj hur får ja bort mitt gammla konto här... som ja startade först.. men som ja glömmde lösen till och inte kan komma ihåg lösen till mera.... eftersom de ej fungeerade, att ni skulle skicka till min mail... de stog den gjorde de... men gjorde ej de :S hm..... bara undrar... snälla hjälp mejj..... vill ej ha kva de andra kontot....

• giz

å här va det satan i gatan OT

seriös fråga nu: varför får jag sidan kan inte visas imellan åt (endast på fl) och det håller på typ i 10 min sen kommer jag in som vanligt å kan sitta kanske 20 min sen händer samma sak igen. F5 funkar INTE....... ingen som hört vart felet ligger??

skratt: bara redax som kan det........... maila till [email protected]

• sheeba

Diwa> men om du inte vill ändra allt i pressen så kan du kanske kopiera det till word och sedan klistra in det igen? Om du nu vill ha tillbaka ditt gamla nick.
    Borde väl funka, eller jag är ute och cyklar?

• Sarasnaran

Som giz säger så är det bara redaktionen som kan fixa det skrattigtjej.
    Mailadress ovan då.

giz - Det verkar vara ett problem många effellare har just nu.
    Don't ask why!

/Sara, Moderator

• sparkling

Alltså kan ni hjälpa mej! hur gör man smile gubbarna fattar noll vill oxå kunna ge onda gubbar till folk fniss

• sparkling

oki tackar kan ju inte surfa på fl utan gubbar ju!

Svar på tråden Moderatortråden